Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،مصطفی خاکساری قهرودی روز یکشنبه در بازدید از واحد تولیدی نوآور ارتباط صنعت در آبیک که اقدام به اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد کرده است،افزود: رسالت ذاتی کمیته امداد کمک به محرومان و توانمندسازی آنان است اما وقتی مردم نیز در این کار مشارکت داشته باشند، خدمات ارزشمندتری به نیازمندان ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: اگر خودکفایی و توانمندسازی نیازمندان در جامعه جدی تر مورد توجه قرار بگیرد، مانع انتقال فقر از یک نسل به نسلی دیگر در خانواده های نیازمند و محروم خواهد شد.

این مسوول گفت: مدلی که امروز در این واحد تولیدی پیاده شده باید مورد توجه صنعتگران و کارآفرینان برای کمک به نیازمندان قرار بگیرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین خاطرنشان کرد: کمک رسانی افراد توانمند و دارای ثروت به نیازمندان و محرومان بدون شک به کار آنان خیر و برکت زیادی می بخشد و سعادت دنیوی و اخروی آنان را در پی خواهد داشت.

افتتاح یک مرکز نیکوکاری، کلنگ زنی ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای محرومان، افتتاح ۵۰ واحد مسکونی مددجویی و افتتاح نیروگاه خورشیدی خانگی مددجویان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و اهدای ۲۰۰ تلبت به دانش آموزان نیازمندان از برنامه های سفر یکروزه قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) به قزوین است.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی استان قزوین محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین محرومیت کمیته امداد امام خمینی استان قزوین محرومیت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بابایی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال سه هزار زائر به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، گفت: کمیته اعزام نیز با محوریت سپاه، انجام فرآیندهای لازم از قبیل ثبت نام، ساماندهی کاروان‌ها و اعزام را برعهده دارد.

وی افزود: برای اعزام مطلوب زائران چندین کمیته همکاری می‌کنند و متولی کمیته مراسم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است که این کمیته‌ها برنامه‌های مربوط به سالگرد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد را در شهرها و روستاها آغاز کرده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان گفت: فرمانداران نیز در شهرستان‌ها ستاد شهرستانی و کمیته‌های زیر مجموعه را فعال کنند تا با همکاری مطلوب کمیته‌های زیر مجموعه خدمت رسانی مطلوبی به زائران ارائه شود.

بابایی با بیان اینکه مسؤولیت مراسم‌ها با شورای تبلیغات اسلامی است، افزود: برخی ادارات برنامه‌های برای این ایام دارند که ایجاد هماهنگی بین کمیته ستاد و رفع مشکلات احتمالی هم باید مد نظر قرار گیرد.

وی کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی را یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین کمیته‌ها در روند برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در استان زنجان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در پوشش خبری و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد ارتحال و قیام ۱۵ خرداد نقش محوری دارند.

کد خبر 6099668

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است