Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - بارش برف در منطقه شکار ممنوع در قله بزد تربت جام طبیعت زیبا و رویایی را به وجود آورده است.

منطقه شکار ممنوع بزد در خراسان رضوی واقع است؛کوه بزد در ۱۸ کیلومتری غرب تربت جام و ۷ کیلومتری غرب روستای بزد با ارتفاع ۲۲۰۰ متر قرار گرفته است. این منطقه‌ی زیبا پوشیده است از انواع مختلف گونه‌های گیاهی که اکثر ان‌ها علاوه بر زیبایی از خاصیت دارویی نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ارتفاعات در فصل بهار، با انواع گل‌ها و گیاهان طبیعی رنگین، مانند خاکشیر، شاه تره، کاسنی و ختمی پوشیده می‌شوند. این منطقه به واسطه قله بزد مورد استفاده کوهنوردان برای صعود به این قله قرار می گیرد. آب و هوای این منطقه در زمستان‌ها، بسیار سرد و در تابستان‌ها معتدل است. روستای بزد از طریق شهر تربت جام با جاده‌ای آسفالت قابل دسترسی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام//ف.ب.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه شکار ممنوع بارش برف طبیعت زیبا تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • مراحل تماشایی بسته بندی صد‌ها تن «خرچنگ برفی» در کارخانه (فیلم)
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی