Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمدرضا قهرمانیان، معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهارکرد: در راستای توسعه و ترویج صنایع‌دستی و شناسایی بازار هدف در دوران پساکرونا، فعالان صنایع‌دستی استان در سی‌و‌پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران حضور یافتند.

وی گفت: آثاری از رشته‌های گلیم، سوزن‌دوزی، صنایع‌دستی چوب، چرم، سفال و سرامیک، کلاه کرکی، قالیچه‌های دورو ترکمن، پارچه‌بافی و عروسک بافی، رودوزی‌های سنتی و لباس محلی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع‌دستی خراسان شمالی در پایان افزود: سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی هم‌زمان با پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۹ لغایت ۱۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود که استان یزد همگام با سایر استان‌های کشور در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: صنایع دستی گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود

بزرگمهر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در  نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۵۵ دانش آموز در زمینه‌های بافت گلیم و جاجیم، نقاشی و زیورآلات به تماشا گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • فرش دستباف هنر مادر است
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت