Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:37:55 GMT

بیت سعید؛ پروژه ناکام نقل و انتقالات ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۸۷۰۴

بیت سعید؛ پروژه ناکام نقل و انتقالات ذوب آهن

باشگاه ذوب آهن نتوانست رضایت حسن بیت سعید برای انتقال به این تیم را جلب کند.

به گزارش ورزش سه، بیت سعید که مهاجم مدنظر تارتار برای نیم فصل دوم بود، پیراهن تیم صنعت نفت را برتن دارد و به نظر ترجیح می‌دهد که ادامه فوتبال خود را در خوزستان بگذراند و از این استان خارج نشود.

 

او به دلیل مشکلات خانوادگی این تصمیم را گرفته و پیشنهاد ذوب آهن نیز برای مهاجم صنعت نفت وسوسه برانگیز نبود تا به این ترتیب باوجود مشکلات مالی وی تصمیم به ادامه حضور در صنعت نفت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ذوب آهن که پیش از این با سجاد باقرپسند به توافق رسیده بود، حالا به دنبال خرید یک مهاجم دیگر است.

ذوب آهن اصفهان نقل و انتقالات نیم فصل 1400 حسن بیت سعید صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان نقل و انتقالات نیم فصل 1400 حسن بیت سعید صنعت نفت آبادان بیت سعید صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوعلو: نمی‌توان به بهانه تیم‌سازی در دستیابی به موفقیت ناکام ماند

آنژ پوستکوعلو که در مقطعی دشوار گرفتار شده است، از ناکامی تاتنهام در فصل اولش صحبت می‌کند. 

طرفداری | صحبت‌های آنژ پوستکوعلو پیش از دیدار با لیورپول منتشر شد. 

پس از شکست مقابل نیوکاسل، آرسنال و چلسی، تاتنهام به آنفیلد سفر می‌کند تا در برابر لیورپول قرار بگیرد. این بازی تحت الشعاع دیدار جنجالی نیم‌فصل اول قرار گرفته است. جایی که اسپرز با چاشنی اشتباه داوری در آخرین لحظات مقابل تیم یورگن کلوپ به برتری دست یافت. پوستکوعلو در مهم‌ترین صحبت‌های خود گفته است:

مسیر پیشرفت تاتنهام 

هر کاری که من انجام داده‌ام، سختی‌های خودش را داشته است، گاهی اوقات در میانه راه و گاهی هم شروع و پایان کار. هیچ چیزی مرا متعجب نمی‌کند. این همان مسیری است که از طریق آن رشد می‌کنیم. شما تنها با فکر کردن به اینکه همه چیز به آرامی پیش خواهد رفت، رشد نمی‌کنید. باید از این دوران عبور کنید.

 

 نظر پوستکوعلو در مورد کلوپ 

قطعا او را دوباره در حال مربیگری در سطح بالا خواهم دید. او را برای این که در چنین باشگاه بزرگی توانسته سبک، چشم‌انداز و موفقیت خودش را به تیم القا کند، تحسین می‌کنم.

 

دو باخت بزرگ در پنج روز 

مطمئنم که هواداران و بازیکنان ناراحت هستند، اما این هم بخشی از فرآیند است. این موضوع قرار نیست تغییر کند. قرار نیست فصل آینده دربی‌های کمتری برگزار کنیم.. بازی‌های بزرگ همیشه بازی‌های بزرگ خواهند بود و شما باید این درد را احساس کنید، اما متوجه باشید که چنین شدتی همیشه وجود خواهد داشت.

 

بازیکنان اسپرز اعتماد به نفس خودشان را از دست داده‌اند؟

چند دلیل وجود دارد و همه آنها ممکن است فردی باشند، بنابراین یک پاسخ کلی وجود ندارد. این هم جای تعجب ندارد، زیرا بخشی از ماهیت تغییر است. تغییر دشوار، مداوم، بدون سازش، چالش‌برانگیز است و به شما فرصت زیادی برای احساس راحتی نمی‌دهد. این بخشی از آن فرآیند بوده و وظیفه من هدایت تیم از میان این موارد است.

 

 تاتنهام چه‌قدر از قهرمانی فاصله دارد؟

ما راه زیادی در پیش داریم، اما این به این معنا نیست که نمی‌توانیم سال آینده به قهرمانی نزدیک شویم. نمی‌دانم چگونه به شکل دیگری بگویم. فکر می‌کنم با توجه به تیمی که می‌خواهیم باشیم، فاصله زیادی داریم، اما این واقعیت را هم نادیده نمی‌گیرم که هر سال که اینجا هستم، باید رقابت کرده و برای موفقیت تلاش کنیم. من قصد ندارم هیچ سالی را فقط به عنوان یک سال برای ساختن تیم در نظر بگیرم. هر سال سالی برای ساختن و رسیدن به جایی است که می‌خواهیم، اما همچنین فرصتی برای موفقیت ماست، همانطور که امسال بود و ما به آن دست پیدا نکردیم. نمی‌توانیم تیم‌سازی را مانع معرفی کنیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • پوستکوعلو: نمی‌توان به بهانه تیم‌سازی در دستیابی به موفقیت ناکام ماند
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا