Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروز بابازاده روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال در این شهرستان، ۲۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در شوط افتتاح خواهد شد که برای اجرای آنها یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی، استانی، منطقه آزاد ماکو و سایر منایع هزینه شده است.

وی اظهار داشت: عمران شهری و روستایی، مساکن روستایی و مددجویی، گازرسانی روستایی، اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد، طرح نساجی سپید گلبرگ (تولید پارچه ملک بلون)، اصلاح و توسعه شبکه برق شهری و روستایی و افتتاح طرح آبرسانی روستاهای "دانابلاغ"، "کورابلاغ"، "عزت آباد" از جمله طرح های درنظرگرفته شده برای بهره برداری در دهه فجر امسال به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شوط اضافه کرد: همچنین طرح‌هایی احداث سدهای ملاتی وآبخیزداری در روستاها، طرح بهسازی معابر شامل اجرای زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت شهرداری مرگنلر و کارگاه تولید بتن آماده در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

بابازاده تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی نیز در دهه فجر امسال در شوط برنامه ریزی شده که شامل غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهدا، نشست روحانیون شیعه و سنی، رژه موتوری و خودرویی، دیدار با امام جمعه، زنگ انقلاب و اجرای مراسم شادی است.

شهرستان شوط یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها 22 بهمن آذربایجان غربی شوط دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: 22 بهمن آذربایجان غربی شوط 22 بهمن آذربایجان غربی شوط دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن

دریافت 18 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095408

دیگر خبرها

  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه