Web Analytics Made Easy - Statcounter

حریف بعدی تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امارات است. 

به گزارش طرفداری، در گزارش روزنامه البیان امارات آمده است: بازیکنان تیم ملی امارات رویاهای بزرگی برای رسیدن به جام جهانی دارند و بالا رفتن روحیه و اعتماد به نفس اعضای تیم خصوصا بعد از دومین برد پیاپی و شکست سوریه کاملا مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امارات در هفته قبل لبنان را شکست داده بود و در این هفته سوریه را مغلوب کرد تا برای دیدار حساس روز سه شنبه برابر ایران آماده شود. بازیکنان تیم ملی بر این باور هستند که با همه سختی‌ها این ماموریت غیرممکن نخواهد بود و این تیم می‌تواند به تکرار افتخار سال ۱۹۹۰ در صعود به جام جهانی امیدوار باشد. مسئله مهم این است که یک هدف‌گذاری مشخص برای رسیدن به پیروزی مقابل ایران داشته باشیم.

علی سالمین بازیکن امارات در این خصوص می‌گوید: پیروزی برابر سوریه باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و تقویت روحی تیم شد و بازیکنان هم قسم هستند تا این رویا را محقق سازند و به هر شکل به هدفی که دارند دست یابند.

سالمین حمایت هواداران فوتبال امارات در بازی مقابل سوریه را اثرگذار دانسته و اضافه کرد: رسیدن به پیروزی‌های بیشتر در این مسیر محال نیست و ما می‌خواهیم فوتبال دوستان اماراتی را خوشحال کنیم.

یحیی الغسانی دیگر بازیکن امارات هم گفت: برای رسیدن به این موفقیت هم قسم شدیم و امیدواریم روند پیروزی را ادامه بدهیم تا با وجود همه سختی‌ها بتوانیم به جام جهانی راه یابیم. سرنوشت هنوز در دست خودمان است و هیچ غیرممکنی وجود ندارد. خوشحالم که زننده گل دوم در برابر سوریه بودم و قول می‌دهیم در بازی مقابل ایران عملکرد بهتری داشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست

نیمه اول دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که نیمه اول این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء