Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل اینانلو، فرماندار شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با بیان اینکه برای تعریف پروژه جدید با محدودیت مواجه بوده‌ایم، گفت: نگاه همه جانبه به تمامی نقاط شهرستان و پایداری اعتبارات عمرانی سالانه در همه پروژه‌ها جهت از میان برداشتن توسعه نامتوازن در شهرستان در تمامی حوزه ها و ابعاد را مدنظر قرار داده‌ایم و با تمام توان در راستای پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان گام خواهیم برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم بر برنامه محور بودن و اتخاذ سیاست‌های صحیح از سوی مسؤولان، تصریح کرد: بازدیدهای میدانی استاتدار البرز و بررسی مشکلات و دغدغه های صاحبان صنایع توسط دولت فعلی روحیه جهادی را در استان ارتقاء بخشیده است. در این میان ما نیز تلاش می‌کنیم تا با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری از ظرفیت‌های موجود در جهت رفع نواقص بهره برداری کند.

اینانلو در بخش دیگری از افتتاح ۱۹ پروژه بخش دولتی با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان، ۶ پروژه بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان و کلنگ زنی ۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهرستان فردیس خبر داد.

وی در ادامه افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف از جمله تولیدی، صنعتی، آموزشی، ورزشی، بهداشت و درمان در مناطق روستایی و شهری از قبیل احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی، حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه، اجرای زیرسازی و آسفالت، سوله ورزشی، بوستان، پارکینگ ماشین آلات سنگین، کنار گذر کانال کریم آباد، زمین چمن پارک گل نرگس، جاده سلامت، بلوار شهدای ارتش، آبیاری قطره ای، تامین روشنایی، جابه جایی پایه ۲۰ کیلوولت، احداث مدرسه سعادت، فاز یک تغذیه مصنوعی و احداث باغ گیلاس، بازگشایی معبر بلوار شهید محلاتی، ساخت مجموعه تفریحی و ورزشی کودکان، بهسازی پروژه بلوار شهید رجایی، چهار طرح عمرانی در بخش دولتی و خیرساز و کلنگ زنی احداث ساختمان پاسگاه انتظامی فردیس تعریف شده است.

فرماندار فردیس با اشاره به اهمیت اشتغالزایی و ایجاد فرصت شغلی در جامعه یادآور شد: در پی بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۱۹۵ نفر در ایام دهه فجر سال جاری مشغول کار خواهند شد. در این میان به همت بخش خصوصی و همکاری ادارات دولتی شاهد توسعه زیرساخت های شهرستان نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار فردیس اشتغالزایی پروژه خبرگزاری فارس روحیه جهادی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال تا خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه فنی و عمرانی غرب تهران، اظهار کرد: با توجه به حجم گسترده فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر و استفاده شهروندان از مزایا و آثار بهره‌برداری، اجرای عملیات پروژه‌ها در حداکثر ظرفیت ضروری است.

وی با اشاره به پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال افزود: این پروژه با ۹۵ درصد پیشرفت به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: پروژه تکمیل دسترسی‌های تقاطع بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، بزرگراه حکیم- بلوار تعاون و بزرگراه شهید آبشناسان- جنت‌آباد، گلوگاه‌های اجرایی، به تفکیک بررسی و تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.

در جریان بازدید از پروژه دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه شهید چمران شمال، صالحی شهردار منطقه ۲ تهران نیز در محل پروژه حضور پیدا کرد و درباره احداث فضای سبز پروژه به منظور بهره‌برداری قریب‌الوقوع از آن، بحث و تبادل‌نظر شد.

کد خبر 751134

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در ۱۴۰۲
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز