Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تلویزیون ایرنا، ایرج طهماسب که همه او را با نام آقای مجری برنامه محبوب کلاه قرمزی می شناسند، آخرین بار حدود ۴ سال پیش برای تلویزیون برنامه ساخت و پس از آن به دلیل عدم توافق با تلویزیون، قید آن را زد و تلویزیون هم مجبور شد هر سال تکرار این مجموعه پر مخاطب را به روی آنتن ببرد.

این روزها جدیدترین کار طهماسب در شبکه نمایش خانگی پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه که پیش از این از آن با نام مهمونی یاد می شد، بناست به تهیه کنندگی حسن خدادادی ساخته شود و در حال حاضر مراحل پایانی پیش تولید را سپری می کند.

سریال عروسکی طهماسب در نوروز ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد و از جمله نکات قابل توجه در آن عدم حضور حمید جبلی است که گفته می شود چندی پیش با هم به اختلافی خورده اند که هنوز حل نشده است.

طهماسب در اثر جدید خود که قرار است برای اولین بار با حضور کودکان ساخته شود، از عروسک های جدیدی رونمایی خواهد کرد و بناست گروه عروسک گردان کلاه قرمزی در این مجموعه نیز با او همکاری کنند.

او پیش از این از حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا، محمدرضا هدایتی، مرضیه محبوب، بهادر مالکی، محمد بحرانی، کاظم سیاحی، علی سرابی، نگار استخر، الکا هدایت، بنفشه صمدی، احسان کرمی، هوتن شکیبا و ... برای صداپیشگی عروسک ها بهره برده است.

حالا نیز در برنامه جدید هوتن شکیبا حضور خواهد داشت و مذاکراتی با سهیل مستجابیان انجام شده است.

مستجابیان از جمله بازیگرانی است که پس از حضور در خندوانه و اجرای دابسمش به شهرت رسید و این شب ها مجموعه نوار زرد را در شبکه دو سیما دارد.

برچسب‌ها فاطمه معتمدآریا هوتن شکیبا ایرج طهماسب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فاطمه معتمدآریا هوتن شکیبا ایرج طهماسب فاطمه معتمدآریا هوتن شکیبا ایرج طهماسب هوتن شکیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 سریال هفت سر اژدها ساخته ابوالقاسم طالبی اگرچه کیفیت پایینی دارد اما در مقابل هیچ کدام از خط قرمزهای مرسوم صداوسیما را رعایت نکرده و با این میزان دست باز کارگردان، یک تصویر کاریکاتوری از فساد در ایران ارائه کرده است. در تازه ترین حاشیه، در یکی از سکانس‌های این سریال شراب با برند مشخص توسط یک نوجوان برای حمید گودرزی سرو می‌شود. این سکانس جالب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • استوری تلخ هوتن شکیبا که داغِ نبودِ آتیلا پسیانی را تازه کرد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون