Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:34:44 GMT

۵۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در دامغان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۹۱۰۶

۵۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در دامغان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسین تقی پور صبح یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سپاه دامغان بابیان اینکه طی دهه فجر سال جاری ۵۰ عنوان ویژه برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود، ابراز داشت: آغازگر برنامه‌های دهه فجر طبق روال هر ساله ۱۲ بهمن‌ماه هم‌زمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن و سخنرانی ایشان در بهشت‌زهرا تهران گرامی داشت یاد و خاطره شهدا آن دوران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه انقلاب به دست مردم و شهدا اتفاق افتاد و امروز باید قدردان آسایش و آرامش و امنیت موجود در کشور به واسطه جان فشانی این عزیزان باشیم، افزود: به این منظور گل‌باران تمثال امام خمینی (ره)، برگزاری چندین یادواره شهدا شامل یادواره شهدای مدافع حرم و یادواره شهدای مایان در دستور کار قرار دارد.

فرمانده سپاه دامغان بابیان اینکه هم‌زمان با دهه فجر ۴۲۰ فعالیت نیز اجرایی می‌شود، ابراز داشت: این فعالیت‌ها موارد فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت مردم هستند که همگی آن‌ها با توجه به شرایط کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود.

تقی پور در ادامه تصریح کرد:، برگزاری شب شعر عشایری، جشن انقلاب، ب اردوهای جهادی، همایش فجر ۴۲، مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، جشنواره بشارت ویژه خواهران و نشست‌های روشنگری و اغنایی و اجرای سرودها و تئاترهای خیابانی از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص دهه مبارک فجر شهرستان دامغان را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه مسیر انقلاب در میان لاله‌های گلگون کفن رویید و امروز به امانت به دست ما رسیده است، افزود: ما نیز باید میراث دار انقلاب باشیم و با صیانت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آن را همچنان محکم و ایستاده به نسل بعد انتقال دهیم لذا حفظ و تقویت آرمان‌های امام راحل امروز یک وظیفه عمومی است.

کد خبر 5412243

منبع: مهر

کلیدواژه: نشست خبری سپاه استان سمنان دامغان دهه فجر مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی شیوع کرونا برف و کولاک واکسن کرونا مشهد همدان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ

به‌مناسبت ٢٥ شوال، سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، مراسم سوگواری در سوّمین حرم اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

امیرعباس حقیقی‌نیک مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 13 و 14 اردیبهشت‌ماه، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین آقامیری پیرامون فضائل و مناقب این امام همام به ایراد سخن خواهد پرداخت و مهدی سروری، ضمن قرائت دعای کمیل، مرثیه‌سرایی می‌کند.

وی افزود: شنبه 15 اردیبهشت‌ماه نیز، همزمان با سالروز شهادت شیخ الائمه، امام جعفر صادق(ع)، ارادتمندان اهل‌ بیت عصمت و طهارت ساعت 9 صبح، در قالب دسته‌جات عزاداری به سمت این بارگاه منور، حرکت و در ساعت 11 در شبستان امام خمینی(ره) به سوگواری می‌پردازند.

سخنران و مداح این مراسم حجت‌الاسلام محمدحسین حدائق و سیدحسین فتح اللهی هستند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)گفت: در ظهر شهادت، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، اکبر افخمی و در شام شهادت بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، سیدمحسن رسولی، مرثیه‌سرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی