Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:09:57 GMT

ملاقات مسئولان سازمان سینمایی با پیشکسوت صدابرداری

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۹۱۴۸

ملاقات مسئولان سازمان سینمایی با پیشکسوت صدابرداری

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا از روابط عمومی موزه سینما، یزدان عشیری مشاور رئیس سازمان سینمایی با اشاره به اینکه به نمایندگی از محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در منزل اصغر شاهوردی حضور پیدا کرده است، گفت: اصغر شاهوردی نقش مهمی در سینما داشته است و امروز با شرایطی که دارد باید قدر زحماتش را پاس داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از زحمات همسر این هنرمند سینما افزود: زندگی اصغر شاهوردی و همسرش و تیمارداری او حتی می‌تواند الگویی برای بسیاری از نسل جوان باشد.

احمد میرعلایی مدیر اسبق بنیاد سینمایی فارابی نیز که در این دیدار حضور داشت، گفت: اصغر شاهوردی از عاشقان و علاقمندان جدی سینما است که در راه فیلمسازی دچار حادثه شد و وظیفه ما است که در هر پست و مقامی از او حمایت کنیم.

نباید کسانی که به دلایل مختلف همچون کهولت سن و یا حادثه توانایی فعالیت در سینما را از دست می‌دهند، فراموش شوند

اشرف افشاری همسر اصغر شاهوردی نیز گفت: همه زندگی من اصغر شاهوردی است؛ حاضر بودم همه امکاناتی که امروز دارم را می‌دادم و او به حال گذشته بازمی‌گشت.

وی ادامه داد: همسرم همیشه برای خانواده تلاش می‌کرد و سعی داشت زندگی خوبی برای ما فراهم کند و بعد از حادثه‌ای که برای او رخ داد دچار مشکلات زیادی شدیم.

افشاری بیان داشت: خوشبختانه امروز وضعیت او بسیار بهتر از روزهای اول آسیب دیدگی‌اش است و حتی به سمت گفتاردرمانی نیز حرکت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: نه تنها اصغر شاهوردی بلکه هر فردی که در بستر بیماری است احتیاج به دیدار با همکارانش دارد زیرا این دیدارها تاثیر مهمی در روند درمانی اصغر شاهوردی دارد؛ امیدوارم دوستانش همچنان او را فراموش نکنند و به دیدارش بیایند.

افشاری از حضور مشاور رئیس سازمان سینمایی و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی، سید احمد میرعلایی و از دوستان نزدیک اصغر شاهوردی و سپیده حیدرآبادی مدیر روابط عمومی موزه سینما تشکر و قدردانی کرد.

اصغر شاهوردی که از اولین صدابرداران سرصحنه سینمای ایران است سال ۱۳۸۶ همزمان با ساخت فیلم چراغی در مه در یک حادثه رانندگی هنگام بازگشت از صحنه دچار آسیب‌دیدگی مغزی شد.

شاهوردی سابقه صدابرداری فیلم‌هایی همچون هامون، پری، لیلا، قرمز، باشو غریبه کوچک، اجاره‌نشین‌ها، شاید وقتی دیگر، کیمیا، سارا، بانو، زیر پوست شهر و خانه دوست کجاست؟ را در کارنامه کاری خود دارد.

برچسب‌ها موزه سینما یزدان عشیری بنیاد سینمایی فارابی محمد خزاعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موزه سینما یزدان عشیری بنیاد سینمایی فارابی موزه سینما یزدان عشیری بنیاد سینمایی فارابی محمد خزاعی سازمان سینمایی اصغر شاهوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته

صباغ زاده مدیر کل دفتر نگهداری علائم و تجهیزات و توسعه سازمان حمل و نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۱۴۰۲، ۷۲۵ نقطه پرتصادف را اصلاح کرد گفت: این نقاط  را مجموعه پلیس راه در استان صورت جلسه کرده و  کمیسیون ایمنی راه های کشور به عنوان نهاد راهبر ایمنی راه‌ها در سال‌های گذشته دستورالعمل‌ هایی را تهیه کرده بودند. دستگاه‌هایی که در شناسایی نقاط حادثه خیز دخیل هستند مصوب و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای  شناسایی و رفع آن ابلاغ کردند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱،  ۸۸۷ نقطه پرتصادف در سطح کشور شناسایی و اولویت بندی شد و  با پیگیری وزیر راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ظرف ۲ سال این ۸۸۷ نقطه را اصلاح کرد.

او بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از  ۸۸۷ نقطه، ۴۱۲ نقطه را اصلاح و بر اساس بررسی‌هایی که انجام شد عملیات اصلاحی انجام گرفت.

صباغ زاده توضیح داد: خارج از ۴۱۲ نقطه ما تعدادی پروژه‌های نیمه تمام از نقاط شناسایی شده قبلی و نقاطی که تحت هر عنوانی بعنوان نقطه پرتصادف تعریف شده است در سال ۱۴۰۲ هم اصلاح کردیم که در مجموع ۷۲۵ نقطه را برطرف کردیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد