Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی صالح طبری سرپرست مرکز اورژانس تهران؛ در ارتباط با حوادث هفته گذشته (۱ الی ۸ بهمن ماه ۱۴۰۰) اظهار داشت: طی این مدت در مجموع ۲۰۱۸۰ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۴۲۳۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۵۹۴۲ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مدت ۵۳۳۷۵ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۸۳ تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.

طبری افزود: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۲۰۰۷ مورد حوادث ترافیکی و ۱۸۱۷۳ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

سرپرست مرکز اورژانس تهران در ادامه گفت: مهمترین حادثه ثبت شده طی هفته گذشته مربوط به حریق مسافرخانه با ۱۰ مصدوم بود.

وی توضیح داد: در این بازده زمانی ۱۵۶ نفر نیز دچار مسمومیت با شدند که متأسفانه این آمار نسبت به هفته‌ی گذشته افزایش یافته است.

طبری در ادامه افزود: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته است.

کد خبر 5412320 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی صالح طبری اورژانس تهران مسمومیت گاز شهرداری تهران شورای شهر تهران حمل و نقل نمایشگاه گردشگری غلامحسین محسنی اژه ای اعتیاد علیرضا زاکانی تیم ملی فوتبال ایران آلودگی هوا پلیس راهور شهردار تهران سفر استانی بارش برف شهرداری منطقه 19 تهران اورژانس تهران هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • مسمویت 70 نفر با قارچ‌های سمی/ استفراغ عمدی اولین راه جلوگیری از مسمومیت
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی