Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، یک مقام رسمی در وزارت خزانه داری ایالات متحده می‌گوید با توجه به اعتراض‌ها و اظهار نگرانی‌ها، سازمان‌های تابعه این وزارتخانه در حال بررسی جایگزین‌هایی برای یک نرم‌افزار بحث‌برانگیز تشخیص چهره هستند. اگرچه وی به طور خاص به نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی در صورت استفاده از نرم افزار شرکت آی دی می اشاره نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندرا لامانا، سخنگوی وزارت خزانه داری در این مورد گفته است: سازمان خدمات درآمد داخلی پیوسته به دنبال راه‌هایی برای ایمن تر کردن فرآیند تشکیل پرونده است. ما به اهمیت حفاظت از حریم خصوصی مالیات دهندگان اعتقاد داریم و همچنین اطمینان می‌دهیم که مجرمان نمی‌توانند به حساب‌های مالیات دهندگان دسترسی پیدا کنند.

لامانا با اشاره به فقدان بودجه برای نوسازی این سازمان، همچنین گفت که برای این مجموعه «غیرممکن» است که ابزاری داخلی برای تشخیص هویت طراحی و ایجاد کند و البته مالیات دهندگان آمریکایی ملزم به ثبت مالیات خود به صورت آنلاین نیستند.

این سازمان از اواخر سال گذشته، کاربران را ملزم به استفاده از فناوری تشخیص چهره شرکت آی دی می برای دسترسی به بخش‌های خاصی از وب سایت خود کرد. این سازمان از تابستان امسال از افراد می‌خواهد که قبل از اینکه بتوانند مالیات خود را به صورت آنلاین ثبت کنند، از فناوری تشخیص هویت آی دی می استفاده کنند.

این فرایندی است که مالیات دهندگان را ملزم می‌کند شناسه دولتی خود، یک کپی از قبض آب و برق و یک عکس سلفی ویدئویی را به این شرکت مستقر در ویرجینیا ارائه دهند. نکته مهم این است که عکس‌های ارسالی کاربران نزد شرکت آی دی می محفوظ باقی نمی‌ماند و از آنها برای بررسی عکس‌های افراد درگیر در فعالیت‌های جنایت‌کارانه سازمان یافته و شناسایی این اشخاص استفاده می‌شود.

کد خبر 5412311

منبع: مهر

کلیدواژه: هکرها امنیت اطلاعات وزارت خزانه داری آمریکا تشخیص هویت حاکمیت سایبری ایالات متحده امریکا نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هوش مصنوعی امنیت اطلاعات شبکه ملی اطلاعات فیس بوک تحقیقات علمی گوگل سازمان فناوری اطلاعات ایران اینترنت فناوری فضایی مالیات دهندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • تحریم مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تشخیص گرایش سیاسی افراد از روی چهره‌شان توسط هوش مصنوعی
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است