Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی از آغاز ثبت درخواست وام شهریه دانشجویی در نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد و افزود: مراکز آموزش عالی علمی کاربردی ضرورت دارد نسبت به اطلاع رسانی به موقع و مؤثر به دانشجویان اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی دریافت وام این دانشگاه می‌توانند تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه دانشجویی پرتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

swf.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به فرآیند متعارف و تجربه سنوات گذشته و نیز تاکید مسئولان مربوطه، انتظار می‌رود دانشجویان متقاضی، فرآیند ثبت درخواست وام خود را به انتهای مهلت زمانی اعلام شده، موکول نکرده و تا حد امکان قبل از پایان سالجاری اقدام به ثبت وام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در هر ترم تحصیلی ۱۳ میلیون ریال وام دانشجویی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

کد خبر 5412338 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی وام شهریه آموزش مهارتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی آموزش حضوری دانشگاه آزاد اسلامی حکم انتصاب دستیاران پزشکی کنکور 1401 دانشجویان سازمان امور دانشجویان آیین اعتکاف دانشگاه پیام نور سازمان سنجش آموزش پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 34 MB کد خبر 6090028

دیگر خبرها

  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • بررسی جامع کتاب آناتومی گری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد