Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین یوسف زاده روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: «امیرعلی نادعلی» پس از حادثه به بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری منتقل و ۲ روز هم علائم حیاتی داشت اما علیرغم تلاش کادر پزشکی، متأسفانه جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این سالن ورزشی پس از حادثه تعطیل شده است، اظهار داشت: سالن ورزشی درختی کهریزک ۲ سال پیش به بخش خصوصی واگذار شده و همه استاندارهای لازم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ضمن ابراز همدردی و اظهار تاسف از حادثه تلخ پیش آمده با خانواده این نوجوان تاکید کرد: با جدیت پیگیر جزییات چگونگی این حادثه هستیم.

یوسف زاده افزود: با شکایت خانواده این مرحوم، پرونده حادثه در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور است.

برچسب‌ها شهرستان ری فوتسال وزارت ورزش و جوانان کهریزک خط حادثه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری فوتسال وزارت ورزش و جوانان شهرستان ری فوتسال وزارت ورزش و جوانان کهریزک خط حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در تابستان امسال برای فصل آینده تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد و یکی از پست‌هایی که شایعاتی در مورد آن وجود دارد، دروازه‌بان است. 

یان اوبلاک وضعیت خود را به عنوان یک بازیکن غیرقابل جایگزین از دست داده و اتلتیکو می‌خواهد به پیشنهاداتی که برای او می‌آید، گوش دهد. شرایط تا حدودی در مورد اوبلاک تغییر کرده است چون قبلاً هرگز در مورد فروش او حرف زده نمی‌شد، اما گلر اسلونیایی حالا در فهرست خروجی‌هاست. 

اتلتیکو تا جایی که شرایط مالی این امکان را فراهم کند، تیمش را ترمیم خواهد کرد. ایده مدیریت ورزشی به رهبری کارلوس بوچرو و با آندره آ برتا به عنوان مدیر ورزشی، خلاص شدن از شر بازیکنان با دستمزد بسیار بالاست و اوبلاک با 10 میلیون یورو دریافتی خالص یکی از همین‌هاست. او تا سال 2028 قرارداد دارد و ارزش بازارش 30 میلیون یورو است. اوبلاک بند فسخ 120 میلیونی هم دارد.

اوبلاک 441 بازی با پیراهن اتلتیکو انجام داده است. او 9 فصل در باشگاه مادریدی بوده و به یکی از بازیکنان تاریخی اتلتیکو تبدیل شده است. اوبلاک یک لالیگا، یک سوپرجام اسپانیا، یک سوپرجام اروپا و یک لیگ اروپا را با اتلتیکو برده و پنج بار بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا شده است.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود