Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته ابراهیم درستی، گروهای شغلی رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها، به صورت پذیرایی در فضای بسته، تالارهای پذیرائی، سالن‌های سینما و تئاتر، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدن سازی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پیشخوان دولت با محدودیت کرونایی مواجه شدند.

او گفت: از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی و همچنین آخرین هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر نحوه فعالیت اصناف و با توجه پیک ششم کرونا اعمال محدودیت‌های کرونایی برای ۹ گروه شغلی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، گروهای شغلی رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها، به صورت پذیرایی در فضای بسته، تالارهای پذیرائی، سالن‌های سینما و تئاتر، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدن سازی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پیشخوان دولت با محدودیت کرونایی مواجه شدند.

بر این اساس از امروز تمامی مشاغل به استثناء ۹ گروه ذیل مجاز به فعالیت هستند. عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ضوابط ابلاغی ستاد مدیریت کرونا اجرایی و با متخلفhن برخورد می‌شود به طوری که به این ترتیب در مرحله اول اخطار کتبی مرحله دوم قطع دستگاه کارتخوان در نظر گرفته شده است.

در جلسه روز گذشته، به منظور کنترل ویروس کرونا و خروج برخی از شهرها از وضعیت نارنجی و قرمز محدودیت‌های جدیدی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید:

توصیه مهم در خصوص واکسن آسترازنکا واکسیناسیون کوید۱۹ چه عوارض جانبی برای کودکان به همراه دارد؟

47231

کد خبر 1597800

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا شورای اصناف اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد

آفتاب‌‌نیوز :

"سید احمد زرهانی" روز یکشنبه در نشست شورای اقامه نماز استان البرز افزود: در این آیین‌نامه ۱۹ دستگاه وظایف، تکالیف و مسوولیت‌های جدیدی پیدا کرده اند.

وی، البرز را مرکز تلاقی فرهنگ‌ها و قومیت‌ها دانست و گفت: اجرای اهداف ستاد در این استان در کل کشور موثر است.

زرهانی تدوین سند راهبردی نماز در کشور را مورد اشاره قرار داد و خواستار اجرای برش استانی آن شد.

وی، همچنین اهتمام و اقدامات استاندار البرز را در راستای ترویج نماز و اجرای اهداف ستاد را مورد تقدیر قرار داد و گفت: بر این باور هستم استاندارانی که نگرش و دغدغه‌های فرهنگی دارند در اجرا نیز موفق‌تر هستند.

زرهانی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد ستاد کل و شورا‌های استان‌ها مورد تاکید رییس جمهور است، افزود: انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جهت ایجاد بستر‌های ترویج نماز همراهی بیشتری داشته باشند.

وی همراهی نماینده ولی فقیه در استان البرز و ائمه معزز جمعه و جماعات را عاملی مهم در نیل به اهداف ستاد اقامه نماز دانست و تاکید کرد حضور بزرگان استان در نماز‌های جماعت ادارات و مدارس تاثیر بسزایی در شوق افراد به خواندن نماز بویژه جماعت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ هزار نفر به لیست بیمه شدگان اجباری مرکزی
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور