Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:12:13 GMT

بیرانوند: امیدوارم تست مثبتم خطا بوده باشد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۹۸۹۷

بیرانوند: امیدوارم تست مثبتم خطا بوده باشد

علیرضا بیرانوند در خصوص آخرین وضعیت سلامتی‌ خود بعد از مثبت شدن تست کرونایش صحبت می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی با عراق تست کرونای علیرضا بیرانوند مثبت اعلام شد و علاوه بر علیرضا، نگرانی از بابت سلامتی سایر اعضای تیم ملی ایران در آستانه بازی برابر امارات بیشتر شد.

 

بیرانوند یک پیام صوتی برای برنامه صبحگاهی شبکه سه فرستاد و در خصوص شرایطش گفت: شرایط خیلی خوبی دارم و علائم ویروس را تا الان ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از موقعی که وارد اردو شدم تست دادم و تستم مثل بقیه بچه‌ها که در اردو ماندند منفی بود. یک روز مانده به بازی با عراق تستم منفی شد. من با آنهایی که از من تست گرفتند صحبت کردم و پرسیدم چطور می‌شود من قبل از بازی با عراق منفی می‌شوم و یک دفعه فردا صبحش مثبت؟ با همه بچه‌ها هم در تمرین و رختکن در ارتباط بودیم و باهم عکس گرفتیم. در استادیوم هم خیلی شلوغ بود و در زمین خیلی‌ها آمده بودند و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

 

بیرانوند ادامه داد: دوست داشتم تا آخرین لحظه، مخصوصا بازی با امارات کنار بچه‌ها باشم که بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم ولی متاسفانه تستم مثبت اعلام شد. ساعت هشت شب دوباره تست می‌دهم و امیدوارم خطای کوچکی بوده باشد و بتوانم دوباره به اردو برگردم. خیلی خیلی ناراحتم و امیدوارم بچه‌ها اتفاقی برای‌شان نیفتاده باشد. هم‌چنین چون با کادرفنی هم جلسه داشتم امیدوارم برای آنها نیز اتفاقی نیفتاده باشد.

تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در بهمن ماه سال گذشته و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد پرسپولیس را با یک گل در اراک شکست دهد.

در آن بازی امیر نوری گلی فوق‌العاده‌ و از راه دور به علیرضا بیرانوند زد که می‌تواند یکی از زیباترین گل‌های فصل باشد.

حالا در تقابل دوباره دو تیم در جام حذفی، در روزی که علیرضا بیرانوند به علت مصدومیت غایب است، امیر نوری نیز نیمکت‌نشین شده و جای خود را در ترکیب اصلی به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

امیر نوری احتمالا در نیمه دوم با نظر مجتبی حسینی به زمین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم