Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:15:47 GMT

آمار مبتلایان کرونایی در ایذه ۲۷۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۹۹۲۲

آمار مبتلایان کرونایی در ایذه ۲۷۵ درصد افزایش یافت

حسن نبوتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سرعت انتشار اومیکرون از بقیه سوش ها بیشتر است، تاکید کرد: مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به سلامت خود اقدام کنند و کسانی که واکسینه نشده‌اند در این امر شرکت کنند.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخورد با متخلفان باید در وضعیت زرد کرونایی باشد تا یک گام جلوتر از رنگ‌بندی باشیم؛ همچنین به دستور ستاد ملی کرونا رعایت رنگ‌بندی ها ضروری است و نظارت‌ها باید شدت بیشتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایذه با تاکید بر اینکه آمار قرنطینه ۳۰۰ درصد افزایش داشته و این وضعیت نگران کننده است، ادامه داد:: آمار ابتلاء به کرونا در ایذه در ۱۰ روز گذشته از ۳۵ نفر به ۱۰۰ رسیده به این معنا که آمار مبتلایان کرونایی در این شهرستان ۲۷۵ درصد افزایش داشته است؛ همچنین آمار بستری از ۳ نفر به ۱۰ نفر رسیده و افزایش ۳۰۰ درصدی در این زمینه داشته‌ایم.

نبوتی با اشاره به اینکه اتاق اصناف و مرکز بهداشت نسبت به واکسیناسیون بازاریان اقدام کنند، گفت: همه ادارات نسبت به افزایش واکسیناسیون اقدام و مرکز بهداشت نسبت به تهیه نقشه واکسیناسیون شهری اقدام کنند که مشخص باشد کدام منطقه در این امر شرکت داشته‌اند.

کد خبر 5412407

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار ایذه آمار کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا مشهد همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد