Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@00:27:59 GMT

وحشت پمپئو از احتمال احیای برجام

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۰۰۱۱

وحشت پمپئو از احتمال احیای برجام

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا این مقام جمهوری خواه پیشین آمریکا در گفت و گو با شبکه خبری فاکس نیوز در پاسخ به سوال مجری از وی در مورد جدا شدن سه عضو تیم مذاکره کننده این کشور در مذاکرات غیرمستقیم وین به ریاست رابرت مالی، گفت: نمی دانم این افراد چرا استعفا کردند؛ امیدوارم دلیل این کار آنها عدم تحمل مماشات باشد؛ من نیز نمی توانم این مماشات را تحمل کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حامی کارزار شکست خورده فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: اما به نظر می رسد اکنون قصد داریم مماشات کنیم. قرار است ایران با میلیادرها دلاری که به این کشور می دهیم، برنده بازی شود.

این مقام تندروی سابق آمریکایی با هراس از نفوذ منطقه ای ایران و تداوم اتهام پراکنی های بی اساس خود مدعی شد این پول علیه دوستان و متحدان ما در خاورمیانه، خلیج فارس و اسرائیل هزینه می شود و در نهایت آمریکا را به خطر می اندازد.

پمپئو ادعا کرد: واقعاً فاجعه است. فکر کنم به توافقی برمی گردیم که باراک اوباما رئیس جمهوری وقت آمریکا در سال ۲۰۱۵ آن را امضا کرد.

وزیر خارجه دولت ترامپ در پاسخ به سوال دیگر مجری فاکس نیوز که پرسید؛ مخالفان توافق هسته ای ایران از تیم مذاکره کننده آمریکا جدا شده اند و این خبر خوبی برای واشنگتن نیست زیرا نمی توان جلوی هسته ای شدن ایران را گرفت، گفت: این امر خبر خوبی نیست. ظاهراً این دولت (بایدن) به جای درک این حقیقت که ایران با منابع مالی زیاد کشوری بسیار خطرناک است، در مسیر احیای توافقی شکست خورده گام بر می دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر جمهوری خواه آمریکا مایک پمپئو مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم) سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم) حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران