Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: مشهد خاستگاه هنرمندان در حوزه‌های مختلف هنری بوده که بنا به شرایط و اقتضائات زمانی از شهر خود مهاجرت کرده‌اند؛ شورای شهر از تمامی این هنرمندان دعوت می‌کند که به شهر و زادگاه خود بازگردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مهدی ناصحی در آغاز بیست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، ضمن تسلیت عروج آسمانی مادر شهیدان «الحداد»، اظهارداشت: مادران شهدا چراغ‌های پرفروغی برای شناخت مسیر و راه فلاح هستند و به عنوان مسئولان شهر باید قدردان زحمات این مادران و ایثاگری‌هایشان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره هنرمند فرهیخته مشهدی، «یعقوب دانش‌دوست»، خالق المان‌های ماندگار شهر که اخیرا دار فانی را وداع گفته، افزود: این هنرمند والامقام، با طراحی‌ المان‌های خاص و منحصربه‌فرد، نشاط، امید به زندگی و احساس تعلق خاطر به شهر را افزایش داد.

ناصحی همچنین با اشاره به صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی، گفت: ورزش به معنای عام کلمه و ورزش قهرمانی، به عنوان یک عنصر انگیزه‌بخش برای ارتقاء سلامت جامعه، از جایگاه مهمی برخوردار بوده و شورای ششم نیز با اشراف و باورمندی به این مهم نسبت به تشکیل کمیسیون ویژه «ورزش و جوانان» اقدام کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: از ورزشکارانی که با سختی و تلاش، افتخاراتی برای این مرز و بوم کسب کردند و موجب شادی آنها شدند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

ناصحی با اشاره به در پیش بودن فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام راحل(ره) به میهن اسلامی، گفت: ملت آزاده ایران در مقابل تمام قدرت‌های بزرگ زمان که «شاه» را به عنوان نقطه ثبات و ژاندارم منطقه معرفی کرده‌ بودند و در مقابل هیمنه و قدرت جریان کفر ایستادگی کردند.

وی افزود: همه ما مدیون خون 70 هزار شهید انقلاب اسلامی هستیم و پیشرفت‌های امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر مشهد: بردرآمدهای پایدار به‌جای شهر فروشی در بودجه 1401 تاکید شده است«ارائه تسهیلات و خدمات به معلولان» در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد بررسی شدوظیفه شورای‌ شهر مشهد فرآیند تسهیل‌سازی استقبال از 8میلیون زائر نوروزی است

ناصحی در ادامه از شهرداری مشهد خواست تا به جدیت و با توجه به شرایط کرونایی نسبت به گرامیداشت دهه مبارک فجر اقدام نماید و تصریح کرد: در ایام دهه فاطمیه، شاهد تجربه بسیار خوبی از مشارکت هیات‌های مذهبی و به کارگیری ظرفیت آنها بودیم که شایسته‌ است در ایام پیش رو نیز از این ظرفیت و فرصت مردمی بهره‌برداری نماییم و ظاهر شهر را متفاوت از سال‌های دیگر رقم بزنیم.

برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد مقدس دیگر موضوعی بود که ناصحی در این جلسه به آن اشاره کرد و ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق، گفت: مشهد خاستگاه هنرمندان در حوزه‌های مختلف هنری بوده که بنا به شرایط و اقتضائات زمانی از شهر خود مهاجرت کرده‌اند؛ شورای شهر مشهد از تمامی این هنرمندان دعوت می‌کند که به شهر و زادگاه خود بازگردند و هنر خود را در قالب قاب‌های هنرمندانه که معطوف به هویت شهر مشهد مقدس است، بگنجانند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بر لزوم همکاری شهرداری در برگزاری جشنواره فیلم فجر به ‌عنوان رویداد مهم فرهنگی تاکید کرد.

ناصحی در ادامه ولادت امام‌محمدباقر(ع)، پنجمین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت را تبریک و تهنیت گفت.

وی همچنین با اشاره به شرایط کرونایی مشهد مقدس و کشور اشاره کرد و گفت: از عموم مردم تقاضا داریم که ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا موج ششم کرونا را به سلامت پشت سر بگذاریم.

وی افزود: بی‌شک همه‌گیری اومیکرون و کرونا جامعه را دچار کاستی و درگیر شرایط خاص می‌کند؛ امیدواریم مردم به کمک سربازان حوزه سلامت بیایند و با حفظ اصول بهداشتی مانع از وخیم‌تر شدن شرایط شوند.

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر مشهد شورای شهر مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس