Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز، سیدحمزه امینی اظهار داشت: خشکسالی مداوم سال های اخیر تنها منبع درآمدشان کشاورزان است باعث شده کشاورزان بدهی‌های بانکی شان را تسویه نکنند از دولت مردمی درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به بخشودگی شود و جرایم وام های بانکی به ویژه وام‌های کشاورزی اقدام کرده و حداقل سه سال برای بازپرداخت وام های کشاورزی مهلت داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی گفت: کمبود آب شرب در روستاهای شهرستان‌های هشترود و چاراویماق باعث مهاجرت آنها به شهرها می‌‍‌شود و همچنین وجود آرسنیک در آب شرب شهر هشترود سلامت مردم شهرها را تهدید می‌کند، از دولت درخواست می شود نسبت به آبرسانی به شهر هشترود و چاراویماق روستاهای تابع اقدام کنند.

وی افزود: سد کلقان متعلق به شهرستان‌های هشترود و چاراویماق است و دیگران حقی در آب این سد ندارد اگر بعضی از مسئولان استانی برای آب این سد خوابی دیده‌اند خیر باشد، مردمان شهرستان‌های هشترود و چاراویماق اجازه نخواهند که حق مسلم شان استثمار شود و به نام هشترود و چاراویماق به کام دیگران باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس گفت: در کار خیر تاخیر صواب نباشد، دولت محترم بازنشستگان عزیز سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی ما هستند که یک عمر با عزت و احترام زندگی کردند و جامعه  ازوجود با برکت شان بهره مند شدند و بهره مند می شوند از دولت و مجلس انقلابی می خواهم که  نسبت به دائمی کرد قانون همسان سازی حقوق این سرمایه های ارزشمند اقدام عاجل کنند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس تاکید کرد: شهرستان‌های هشترود و چاراویماق از صعب العبورترین مناطق استان آذربایجان شرقی هستند به لحاظ برخورداری از راه‌های آسفالت از میانگین استانی بسیار پایین است، میانگین استانی ۷۶ درصد است اما هشترود ۵۴ درصد و چاراویماق ۳۳ درصد برخوردار است و اکثر روستاهای هشترود و چاراویماق هنوز جاده خاکی هم ندارند چه برسد به اینکه  جاده های آسفالت شده داشته باشند.

این نماینده گفت: جاده های آسفالت به جهت فرسودگی، اصلا قابل تردد نیستند، مانند جاده پر تردد آتش بیگ که از مناطق گردشگری استان است و به جرأت می توانم بگویم بهشت آذربایجان است چندین سال است که پیگیری می شود اما اقدامی صورت نگرفته است. سایر جاده های حوزه انتخابیه بنده نیز چنین شرایطی دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درخواست کرد: از وزیر اقتصاد درخواست می شود در خصوص ضمانت های بانکی اسناد املاک روستاها را به جای ضامن کارمند قبول کند به ویژه در مورد وام های ازدواج جوانان این امر مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس فارس تبریز وزیر اقتصاد هشترود چاراویماق شهرستان های هشترود و چاراویماق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد