Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:58:20 GMT

نرخ ابتلای کرونایی در استان قزوین ۳.۵ برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۰۰۹۹

نرخ ابتلای کرونایی در استان قزوین ۳.۵ برابر شد

گروه استان‌ها- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۴۴۸ بیمار کرونایی جدید در استان قزوین شناسایی شدند که این آمار در مقایسه با روز قبل بیش از ۳.۵ برابر شده است. - اخبار استانها -

جلال رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از افزایش 258 درصدی موارد قطعی ابتلای روزانه به کرونا در استان خبر داد و اظهار داشت: در 24 ساعت اخیر 448 بیمار کرونایی جدید در استان قزوین شناسایی شدند که این آمار در مقایسه با روز قبل بیش از 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 برابر شده و تعداد مبتلایان جدید ما 323 نفر بیشتر از روز قبل بوده است.

وی با اشاره به افزایش 35 درصدی موارد بستری‌های روزانه کرونایی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته 55 بیمار کرونایی جدید با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری شدند که این آمار نسبت به روز گذشته 14 نفر افزایش یافته است. همین آمار باعث شده که رنگ کرونایی شهرستان قزوین هم دوباره زرد شود. 

رحمانی به تثبیت آمار بیماران بدحال هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 11 بیمار کرونایی با حال وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان با اتصال به دستگاه کمک‌تنفسی ادامه بقا می‌دهند.

وی ادامه داد: همچنین در 24 ساعت اخیر 2 بیمار کرونایی بدحال ما به خاطر شدت علائم بیماری و ضعف مفرط جسمانی جان خود را از دست دادند و به این ترتیب زنجیره روزهای بدون فوتی ما بعد از 2 روز دوباره قطع شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین در ادامه از افزایش 145 درصدی موارد بهبود کرونایی در استان قزوین خبر داد و گفت: در شبانه‌روز گذشته 49 بیمار کرونایی با علائم قطعی نقاهت از بیمارستان‌های استان مرخص شدند که این آمار 29 نفر بیشتر از روز قبل یا 2.5 برابر این آمار بوده است.

رحمانی افزود: در نهایت مجموع آمار بستری‌های فعلی استان قزوین با یک نفر افزایش به 138 نفر رسید و با وجود بالا بودن آمار بهبودیافتگان باز هم روند افزایشی آمار کل بستری‌ها را شاهد هستیم.

نرخ ابتلای کرونایی روزانه استان قزوین از 250 نفر گذشتدانشگاه علوم‌پزشکی قزوین برای ذخیره دارو برنامه‌ریزی کندنرخ ابتلای کرونایی استان قزوین به مرز 200 نفر رسید / بویین‌زهرا و تاکستان زرد شد

وی ادامه داد: همچنین با آغاز واکسیناسیون کودکان 5 تا 11 سال استان قزوین تاکنون 0.2 درصد این کودکان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند. همچنین 26.35 درصد قزوینی‌های بالای 18 سال دوز سوم یا تقویتی را تزریق کردند و 85.68 درصد هم دوزهای اول و دوم را دریافت کردند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا شدند که این آمار استان قزوین بیمار کرونایی روز قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی پایدار برای آسمان استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به خروجی مدل‌های هواشناسی جو استان تا اواسط هفته پایدار خواهد بود، بر این اساس احتمال افزایش آلاینده‌های جوی بخصوص در نقاط پرتردد و صنعتی استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: از لحاظ دمایی هم تا اواسط هفته افزایش نسبی ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: دیروز در گرمترین ساعات دمای هوای قزوین به ۲۷ درجه سلسیوس بالای صفر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جوی پایدار برای آسمان استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد