Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمد گودرزیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر افزود: بهره برداری از ورزشگاه «چغابهرام»، سایت پرورش ماهیان خاویاری، پروژه آبیاری تحت فشار روستای «همیانه»، پرورش ماهی در قفس و افتتاح شرکت خمیرمایه مایه امید از جمله این طرح ها است.

وی اضافه کرد: میزان اشتغالزایی این طرح‌ها تاکنون و در حین کار ۲۲۵ نفر بوده است که بعد از اتمام پروژه‌ها به ۱۶۱ نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین پروژه کمربندی دورود را مهم‌ترین و اولین مطالبه مردم دورود عنوان کرد و اظهار داشت: بخش زیادی از این طرح انجام شده و پیگیری ها برای تکمیل و بهره برداری از آن به صورت روزانه ادامه دارد.

گودرزیان همچنین خبرنگاری را رسالت بزرگی دانست و عنوان کرد: فعالان رسانه ای شناسنامه دار در امر خطیر آگاهسازی و اطلاع رسانی به مردم بر اساس واقعیت عمل و اصل امانت داری را رعایت می کنند که در این صورت می‌توانند با انتشار اخبار صحیح و دقیق، ضمن ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسوولان از گسترش شایعات در جامعه جلوگیری کنند.

برچسب‌ها دورود افتتاح طرح دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دورود افتتاح طرح دهه فجر دورود افتتاح طرح دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد