Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:15:14 GMT

کاظمی: این صعود باعث افتخار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۰۱۸۳

کاظمی: این صعود باعث افتخار شد

فرهاد کاظمی می گوید حالا وقت آن رسیده تیم ملی در جام جهانی خودی نشان دهد.

به گزارش ورزش سه، فرهاد کاظمی که از مربیان باتجربه فوتبال محسوب می شود در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی با پیروزی که مقابل عراق به دست آورد به خبرنگار ما گفت: این موضوع واقعا جای تبریک دارد و این که مردم در این شرایط سخت توانستند با این صعود مشکلاتشان را تسلی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یکی از بهترین صعود های تیم ملی بود که باعث غرور ما ایرانی ها شد. در نهایت ما نباید همه چیز را تمام شده بدانیم به نظر من فوتبال ایران صعود کرد ولی ما باید بدانیم که بین المللی بازی نکردند و باید دنبال این باشیم که روزهای سخت را برای خودمان آسان کنیم.


وی در این باره ادامه داد: لازمه موفقیت در جام جهانی یک برنامه هدفمند و عالی است. ما از همین امروز باید این برنامه ریزی را شروع کنیم. هیچگاه نخواستیم درصورتی که می‌توانستیم صعود کنیم ما به یک برد مقابل آمریکا بسنده کردیم و و یک مساوی مقابل پرتغال ما را شاد کرد یا یک برد در برابر مراکش ما راضی کرد و ما به امتیازات دوره اول دلخوش بودیم پس چه زمانی ما می خواهیم از گروهمان صعود کنیم؟ این‌ موضوع دیگر دل مردم ایران را شاد نمی‌کند که ما در مرحله گروهی یک تیم را ببریم و در مجموع دو امتیاز بگیریم ما باید شگفتی را در جام جهانی به همه نشان بدهیم و شخصیت فوتبال ایران را به رخ همه بکشیم.


کاظمی در پایان در مورد دیدار پیش روی تیم ملی با امارات افزود: به نظر من آنهایی که کمتر بازی کردند باید مورد استفاده قرار بگیرند ولی بازی با کره یک بازی حیاتی است و ما باید با تمام قوا مقابل آنها ظاهر شویم.

فرهاد کاظمی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد کاظمی سرمربی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم

سال 2006 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2005/06،‌ دو تیم بارسلونا و میلان در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تساوی بدون گل دو تیم خاتمه یافت تا شاگردان فرانک رایکارد با توجه به پیروزی 1-0 بازی رفت در خانه حریف، راهی فینال شوند.

دانلود (13.7MB)

دیگر خبرها

  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود راحت گل گهر با پیروزی مقابل فجر سپاسی
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)