Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

در بازار آبمیوه برندهای مختلفی فعالیت می‌کنند که هر کدام بسته به سطح کمی و کیفی محصولات‌شان (از نظر میزان تنوع و کیفیت محصولات)، سهمی از میزان فروش در بازار را به خود اختصاص داده‌اند. می‌توان گفت که در صنعت نوشیدنی، رقابت بین برندهای تولیدکننده شدید و در لایه‌های میانی و پایین‌تر نزدیک به هم است. اما در عرصه این رقابت، برندهایی هستند که رکورددار فروش در این صنعت به شمار می‌آیند و با فاصله زیادی از دیگر تولیدکنندگان صنعت نوشیدنی و آبمیوه فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برندها معمولا به تصاحب سهم فروش بیشتر در بازار داخلی اکتفا نکرده و اهداف بزرگتر و برنامه‌های مسنجم‌تری، مانند افزایش حجم صادرات، توسعه نقاط فروش در خارج از کشور و... دارند.

نمونه بارز این برندها «سن ایچ» است. برندی قدیمی و خوشنام که فعالیت خود را از حدود ۵۰ سال پیش با مدیریت «حسین عالیزاد» و با تولید شربت در بسته‌بندی‌های مختلف در شهر صنعتی کاوه، شهرستان ساوه آغاز کرد و امروز بیش از ۱۲ گروه محصولی را در ۲ کارخانه ساوه و فیروزکوه تولید و به سراسر ایران و چهارگوشه جهان صادر می‌کند.

امروز شرکت عالیفرد (سن ایچ) با اختصاص بیش از ۵۰ درصد از سهم فروش بازار آبمیوه و ۸۵ درصد از سهم فروش شربت، به عنوان رهبر بازار این صنعت در ایران شناخته می‌شود. این برند مطرح در راستای پاسخ به نیاز مخاطبان و همچنین با توجه به اهمیت سلامت مشتریانش، سبد محصولات خود را بزرگ‌تر و تنوع محصولاتش را افزایش داده است. سن ایچ، همچنین با مورد توجه قرار دادن مخاطبان خاصی چون ورزشکاران، کودکان و... محصولاتی چون، نوشیدنی‌های ورزشی، آبمیوه‌های ویژه کودکان و... را به بازارهای داخلی و جهانی عرضه کرده است.

سن ایچ (sunich) همچنین به عنوان رهبر بازار نوشیدنی ایران، همواره به کیفیت محصولات خود توجه خاصی داشته و در تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه و مرغوب‌ترین میوه‌ها استفاده می‌کند. بهره‌مندی از تکنولوژی‌‌های روز دنیا، استفاده از مدرن و پیشرفته‌ترین ماشین آلات در زمینه تولید و بسته‌بندی محصولات و به کارگیری نیروی متخصص و حرفه‌ای از دیگر ویژگی‌های شرکت عالیفرد است که آن را به رهبر بازار نوشیدنی ایران تبدیل کرده است.

همانطور که گفتیم، سن ایچ علاوه بر بازارهای داخلی، بیشترین سهم فروش را در کشورهای منطقه و همسایه از جمله عراق، افغانستان و.... دارد و محصولات این برند از شرق تا غرب و شمال تا جنوب جهان عرضه و مخاطبان خود را دارد. به طوریکه در حال حاضر سن ایچ، بیشترین میزان فروش نوشیدنی‌ و شربت‌های تولید ایران را در قاره‌های اروپا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه دارد.

سن ایچ، سن ایچ کول، اسموتی، میکس، فروتی، هاسکی، دوغ، مالت، شریسا، سن ایچ کودک، سن ایچ پت و شربت‌ها از محصولات شناخته شده سن‌ایچ هستند و دور از انتظار نیست که در آینده نزدیک شاهد بزرگتر شدن سبد محصولات این برند مطرح باشیم.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر شرکت عالیفرد بازار آبمیوه مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اظهار کرد: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

علی نوری اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیات‌های تجاری معرفی کردند.

وی ادامه داد: در مدت برپایی نمایشگاه، تفاهم نامه همکاری اقتصادی با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان، ایران و روسیه در حوزه آبزیان و صادرات انواع آبمیوه و دلستر منعقد شد.

نوری بیان کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی و منعقد شده بین کردستان و اتاق مشترک ایران و ارمنستان در حوزه صادرات محصولات شاخص کشاورزی و معرفی ظرفیت‌های پتروشیمی با محوریت صادرات است.

وی اظهار کرد: با اتاق مشترک بازرگانی ایران و کویت هم در حوزه صادرات محصولات شاخص کشاورزی و صنایع دستی استان و مصالح ساختمانی و بخش معدن تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی منعقد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدار‌هایی داشتیم و در آن به بیان نیاز‌ها و مطالبات و استعداد‌های استان پرداختیم.

استاندار کردستان هم در سومین روز از برپایی نمایشگاه اکسپو۲۰۲۴ تهران به همراه هیاتی از مدیران استان از این نمایشگاه بازدید کرد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از روز شنبه هشتم تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برپا بود.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاورد‌ها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه شد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • محصولات مازندران بازار خوبی در عمان دارد
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • ارزش صادرات محصولات کشاورزی به ۶.۲ میلیارد دلار رسید
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها