Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:58:36 GMT

تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ رفسنجان ۱۲ درصد رشد دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۰۲۵۷

تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ رفسنجان ۱۲ درصد رشد دارد

به گزارش ایرنا، سرهنگ اکبر نجفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، امنیت و سلامت را ۲ موضوع مهم در جامعه عنوان کرد و افزود: امروز به دلیل جانفشانی ها و خون شهدا شاهد امنیت خوبی در جامعه هستیم به طوری که در مقایسه ایران با کشورهای اطراف می بینیم با هدایت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، امنیتی استوار و پایداری در این کشور حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از ستون های اساسی جامعه است و نقش بی بدیل و تأثیرگذاری در رشد و توسعه کشور دارد بیان کرد: امروز جامعه ما نیازمند شفاف سازی، آگاه سازی مردم، روشنگری و تقویت امید است که نیروی انتظامی در افزایش اعتماد مردم نسبت به نظام تلاش می کند و در شمار سازمان های برتر در جلب اعتماد به نیروی انتظامی قرار دارد لذا این اعتماد مردم به نیروی انتظامی سرمایه است.

سرهنگ نجفی ادامه داد: امسال تماس های مردمی با پلیس ۱۱۰ در رفسنجان ۱۲ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته و مردم مشکلات را با این سامانه به گوش حافظان امنیت می رسانند و امروز پلیس، پاسخگو است و با هرگونه انتقاد سازنده در پیشبرد اهداف متعالی استقبال می کند و در راستای ایجاد و حفظ امنیت پیگیری می کند.

وی تصریح کرد: ۱۳۰ صنف طلافروشی در رفسنجان وجود دارد که در بخش امنیت باید ورود کنند و در بازدید از برخی از آن ها تأکید استفاده از سیستم های مها، امنیتی و حفاظتی را داشتیم.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: همچنین در حوزه مسائل ترافیکی نیز دغدغه امنیت را داریم، کاهش تلفات و تصادفات مهم است، بحث کمربند ایمنی باید فرهنگ سازی شود تا تصادفات و آمار مصدومیت ها کاهش یابد و ساماندهی و موضوعات ترافیکی درون شهری و برون شهری در دستور کار  قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش از اولویت های ما است لذا با افراد مخل نظم و امنیت در فضای مجازی که تهدید، رعب و وحشت ایجاد می کنند، خرده فروشان مواد مخدر و کارتن خواب ها که بیشتر سرقت های خرد را انجام می دهند برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی می تواند کمتر از ۲۴ ساعت خرده فروشان را جمع آوری کند امّا باید دستگاه های مرتبط در رابطه با ساماندهی، نگهداری و  اشتغال آنها ورود کند تا امنیت جامعه تضمین شود.

سرهنگ نجفی بیان کرد: پایش تصویری می تواند در به دام انداختن متخلفان و مخلان نظم و امنیت سازنده باشد و سرقت سیم کابل مخابراتی که دست درازی به اموال و بیت المال است باید کاهش یابد لذا در این راستا کشف و دستگیری عاملان این موضوع در رفسنجان چشمگیر است.

وی در بحث استفاده از موتورهای سنگین نیز گفت: موتورهای سنگین بیش از ۲۵۰ سی سی غیرقانونی و تردد آن ها در خیابان ها ممنون است؛ باید مکانی استاندارد تهیه شود تا جوانان برای تخلیه هیجانات خود در فضای استاندارد از این موتورها استفاده کنند ضمن اینکه از خطرات احتمالی و آسیب ها و تصادفات منجر به فوت و مصدومیت ها جلوگیری شود.

فرمنده انتظامی شهرستان رفسنجان بیان کرد: پیست موتور سواری در کرمان موجب شده جوانان با استفاده از آن بتوانند تفریح خود را در اواخر هفته انجام دهند و خطراتی هم کسی را تهدید نمی کند.

برچسب‌ها پلیس 110 کرمان رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس 110 کرمان رفسنجان پلیس 110 کرمان رفسنجان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند