Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار فدوی با بیان اینکه آمریکا به‌دنبال ایجاد توان بازدارندگی مقابل ایران است، گفت: وقتی قواعد قرآنی رعایت شود، یمنی‌ها بر جبهه متحد کفر و باطل غلبه می‌کنند.

به گزارش قدس انلاین، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سی و نهمین سالگرد شهادت سردار  حسن باقری و روز اطلاعات و عملیات اظهار داشت: در دفاع مقدس، بعد از مدت کمی رزمندگان ما به‌واسطه توکل به خداوند توانستند بر دشمن غلبه کنند و این هم وعده خداوند است که فرموده اگر دستوراتی که دادم را اطاعت کنید، شما را یاری می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: چند روز دیگر وارد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم و این در حالی تحقق می‌یابد که خبیث‌های عالم در ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ به‌صورت سازمان‌یافته به سردمداری آمریکا، به ما حمله کردند به نحوی که ۸۷ کشور در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه مقابل ما قرار داشتند و تنها دو کشور سوریه و کره شمالی میان آن‌ها نبودند؛ در واقع هر کشوری مقابل ما قرار داشت. جانشین فرمانده کل سپاه در مقایسه‌ای میان توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران و آمریکا، بیان کرد: بودجه نظامی آمریکا ۸۰ میلیارد دلار است و حتی به لحاظ علمی و تکنولوژی هم آن‌ها در رتبه‌های بالاتری قرار دارند، ولی در کسب نتایج، این موضوع برعکس است؛ امروز از نظر اقتصادی هم با توجه بیشتر به قواعد الهی و مبنا قرار ندادن دستورالعمل‌ های دیگر، می توانیم شرایط بهتر اقتصادی را در جامعه شاهد باشیم.

سردار فدوی تأکید کرد: بزرگداشت روزهای جنگ هرچند مهم است، اما از آن مهم‌تر درس‌هایی است که از آن وقایعِ روی داده باید بگیریم. وقتی قواعد قرآنی رعایت شود، یمنی‌ها بر جبهه متحد کفر و باطل از قبیل کشورهای ضعیف جنوبی خلیج فارس، اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها و حتی آفریقایی‌ها غلبه می‌کنند و این نشان می‌دهد که اگر به وعده‌های خداوند ایمان داشته باشیم، نتایج به بهترین نحو رقم خواهد خورد. وی اظهار داشت: سال آینده روز نهم بهمن مصادف با سالروز شهادت حسن باقری، به‌عنوان روز اطلاعات عملیات در سپاه نام‌گذاری خواهد شد. دریادار فدوی گفت: آخرین وزیر دفاع دولت «اوباما» در پایگاه الظفره امارات ایستاد و در حالی که جلوی آن پهپاد «گلوبال هاوک» قرار داشت، گفت که ما و همپیمانان منطقه خلیج فارس و فرامنطقه‌ای به دنبال ایجاد توانی هستیم تا در برابر ایران بازدارنده باشد. این بیانگر قدرتی است که جمهوری اسلامی ایران به آن دست یافته؛ قدرتی که باعث شده تا دشمنان به دنبال ایجاد توان بازدارندگی در برابر ایران باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: آن‌چه مربوط به انقلاب و روزهای قبل جنگ و دوران دفاع مقدس می‌شود به نسل حاضر منتقل شده است که درباره صحت این ادعا می‌توان به نقش‌آفرینی مدافعان حرم اشاره کرد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار فدوی آمریکا دنبال ایجاد توان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عظیم ابراهیم پور شامگاه سه‌شنبه در همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه در سالن سلمان ساوجی با بیان اینکه جبهه حق و باطل از بدو خلقت بشر وجود داشته، اظهار کرد: نسل کشی امروز حکومت یهود و دنیای صهیونیست در غزه و کشورهای مسلمان موضوع تازه ای نیست چرا که شهادت همه معصومین توسط نسل یهود بوده است.

مسوول ستاد قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران افزود: ذات صهیونیست نسل کشی و اصل او شیطان پرستی است چرا که برای آزمایش، بمب های شیمیایی خود را بر سر جمعیت ژاپن در حمله هیروشیما، آفریقا و فلوجه فرو می ریخت.

سردار ابراهیم پور با تاکید بر ضرورت اگاه سازی خانوادها بویژه نسل کنونی جامعه گفت: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفتند و محتوای سریال های آنها، حرام خوری است که متاسفانه برخی سریال های ما هم، این فساد را عادی سازی می کنند.

وی با بیان اینکه هدف آمریکا و دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است که دنیا را در سیطره خود قرار دهند، گفت: ۲ قطب جبهه باطل یهود و جبهه حق مکتب اسلام'، برای مدیریت در جهان حاکم بود و یهود برای اینکه مکتب اسلام جهانی نشود ،۵۲ کودتا علیه ایران اسلامی شکل داد.

مسوول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید ،۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفت.

سردار براهیم پور افزود: آمریکا در عراق، افغانستان، سوریه، غزه و حتی اوکرابن به امید اینکه جهان را در سلطه خود قرار دهد، نفوذ کرد اما در نظم جدید جهانی امریکا از حیث اقتصادی، قدرت و علمی به انزوا رفته است و اکنون بزرگترین بدهکار کشور از نظر اقتصادی در جهان است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، گفت: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گربود و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود بخاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

مسوول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: حمله به کنسولگری ایران در سوریه برنامه ریزی و با هدف شناسایی قدرت نظامی ایران بود اما نه تنها نتوانستنذ قدر نظامی ما را شناسایی کنند بلکه با حمله پهبودهای عادی و سطح پایین ما مراکز حساس آنها مورد حمله قرار گرفت بلکه ضربه پذیری اسراییل را به جهانیان ثابت شد.

سردار ابراهیم پور ادامه داد: جهاد تبیین باطل سحر در مقابل سحر یهود است و لازم است همه افراد را در مسیر جهاد تبیین همراه خود کرد تا در کمین دشمنان نیفتاد و توصیه های رهبر معظم انقلاب در این راستا بسیار موثر است.

کد خبر 6093648

دیگر خبرها

  • هدف دنیای صهیونیست تک قطبی شدن جهان است
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی