Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دومین‌نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت ۹۰۰هزار نسخه کتاب به ارزش ۵۸۰ میلیارد ریال تا پایان هفتمین روز دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به فروش رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رمضانی رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: ۲۱۰۰ ناشر از سراسر کشور با پایان هفتمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران توانستند ۸۹۳هزار و ۴۲۲ نسخه کتاب به ارزش ۵۸۰میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۶۵۴ ریال بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۵۷هزار و ۶۵۰ سفارش از سوی مخاطبان در سامانه ناشران ثبت شده است که تاکنون ۱۰۷هزار و ۳۶۸ سفارش به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شده است و ۴۳ هزار و ۹۲۹ سفارش در انتظار ارسال است.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ضمن اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ستادبرگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از فرآیند برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، این نمایشگاه را یک روز تمدید کرد و بر این اساس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ساعت ٢٤ روز دوشنبه یازدهم بهمن‌ ادامه دارد و مردم و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را با تخفیف ۲۰درصدی خریداری کنند.

رمضانی در پایان گفت: پستچی‌ها در ایام برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، همیاران کتاب هستند و شیرینی نهایی خرید کتاب را به ذائقه مخاطب می‌رسانند. از این پس نیز تکمیل دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به دست آن‌ها صورت می‌گیرد. امیدواریم ناشران با سرعت بیشتری سفارش‌های ثبت شده را به شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تحویل دهند، تا کتاب‌ها در کمترین زمان ممکن به دست خریداران برسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  رئیس سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

رسانه ملی ده‌ها دقیقه برنامه گفتگو محور وترکیبی برای پوشش کامل نمایشگاه کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی تهران برگزار می‌شود تدارک دیده است.

آئین پایانی دومین جشنواره نمایش‌های عروسکی یا عروسک خونه فرصتی بود برای بیان دغدغه‌ها و مطالبه ها.

فصل سوم برنامه «محفل» به زودی کلید می‌خورد. گروه سازنده این برنامه برای تهیه این فصل ممکن است به خارج از کشور هم بروند.  

«محفل» پر مخاطب‌ترین برنامه نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید