Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@02:54:46 GMT

پشتیبانی از ۱۴ عملیات اورژانس در بحران برف اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۰۵۳۱

پشتیبانی از ۱۴ عملیات اورژانس در بحران برف اردبیل

عزت الله ضربی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با امدادرسانی به ۸ هزار و ۳۱۲ نفر حادثه‌دیده در برف و کولاک اخیر و اسکان اضطراری ۷۰۵ نفر در جاده‌های اردبیل، هلال احمر در کنار راهداری و عوامل امدادی اردبیل بود.

وی تصریح کرد: از ۲۴ دی تا ۹ بهمن قرمز و سفیدپوشان این جمعیت در محورهای مواصلاتی استان به یک‌هزار و ۵۷۲ دستگاه خودروی گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اسکان اضطراری ۷۰۵ نفر در محورهای مواصلاتی استان گفت: در این مدت ۸۱۳ بسته غذایی و بیش از ۵۲ هزار قرص نان در بین افراد در راه مانده و روستاهای گرفتار شده در برف و کولاک توزیع شد.

ضربی با اشاره به اینکه بخشی از این اقلام با استفاده از بالگرد در روستاهای صعب‌العبور و مسدود شده توزیع شده است، افزود: در این مدت عوامل جمعیت هلال احمر استان از ۱۴ عملیات اورژانس پشتیبانی کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: به دلیل صعب‌العبور بودن روستاها نجات‌گران این جمعیت با همکاری عوامل اورژانس اقدام به انتقال ۷ زن باردار، ۴ بیمار دیالیزی، ۳ مصدوم با شکستگی پا و یک بیمار به مراکز درمانی کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: در این حوادث ۹۴ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر در قالب ۳۳۴ نفر روز و به کارگیری ۴۷ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان شتافته‌اند.

کد خبر 5412439

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر اردبیل اورژانس بحران برف برف و کولاک اسکان اضطراری راهداری اردبیل محورهای مواصلاتی امداد رسانی بسته معیشتی بالگرد بیماران دیالیزی مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا مشهد همدان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد