Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@15:32:12 GMT

کاهش 14 درصدی زیان شناسایی شده بانک سرمایه

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۰۶۲۹

کاهش 14 درصدی زیان شناسایی شده بانک سرمایه

بانک سرمایه که با شعار بانک خوب ، سرمایه است تاسیس شده و از سال 1384 به عنوان یکی از بزرگترین بانک های خصوصی وارد بازار سرمایه نیز شد، در سال های گذشته با زیان انباشته مواجه بوده است.
بانک سرمایه در سال های گذشته با زیان انباشته مواجه بوده و در این زمینه فعالیت موثری نداشته است. در سال گذشته و از ابتدای سال 1400 با تغییر رویه در فعالیت های بانک زیان این شرکت حاضر در بورس کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به عبارت دیگر، تغییر مدیریت در این بانک که منجر به تغییر عملکرد و شیوه عملیاتی کردن مصارف و هزینه ها و درآمدها شد، باعث شد تا این بانک از فضای زیاندهی قبلی خود فاصله گرفته و درصدی از زیان انباشته خود در سال های قبل از سال 1399 را جبران نماید.
بانک سرمایه در 9 ماهه منتهی به آذرماه سال جاری،  242 میلیارد تومان درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی داشته است.
این بانک در همین مدت و در حساب های حسابرسی نشده خود زیان 12.627 ریالی را به ازای هر سهم ایجاد کرده که نسبت به دوره مشابه قبل کاهش 14 درصدی داشته است. یعنی این بانک در 9 ماه ابتدایی سال 1400 با تغییر رویه و عملکرد بهتر در حال کاهش زیان بوده است.
هم اکنون این بانک دارای 165 شعبه در سراسر کشور است و سرمایه ثبت شده آن نیز 4,000,000 میلیون ریال می‌باشد.

منبع: فارس

کلیدواژه: شناسایی بانک تسهیلات سپرده گذاری بانک سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان