Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@21:17:57 GMT

ابهام در مورد آینده ابراهیموویچ در میلان

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۰۷۶۰

ابهام در مورد آینده ابراهیموویچ در میلان

نشریه گاتزتا معتقد است باشگاه میلان باید هر چه زودتر در مورد آینده زلاتان ابراهیموویچ تصمیم گیری کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم ۴۰ ساله سوئدی میلان این روزها به سختی در تلاش است تا از مصدومیت آشیل که در جریان دیدار مقابل یوونتوس دچارش شد رهایی پیدا کند و انتظار می رود برای بازی در شهرآورد میلان مقابل اینتر آماده بازی باشد اما تعدد مصدومیت های این بازیکن و به خصوص آخرین مصدومیت او باعث شده است تا سوالاتی در مورد آینده این بازیکن در میلان به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه گاتزتا در تازه ترین شماره خود با اشاره به پایان قرارداد ابراهیموویچ با میلان در پایان این فصل معتقد است نیازی به مذاکره برای تمدید قرارداد این بازیکن وجود ندارد و خود مهاجم کهنه کار باید در این مورد تصمیم بگیرد.

اگر ابراهیموویچ بتواند شرایط فیزیکی و انگیزه اش را در وضعیت مطلوبی نگه دارد، میلان به شدت به تمدید قرارداد با او علاقه دارد چرا که سران این تیم به زلاتان باور دارند و او را یکی از مهره های کلیدی رختکن تیم می دانند اما اگر زلاتان دیگر از بازی کردن خسته شده باشد و دیگر با انگیزه نباشد، طرفین راه هایشان را از هم جدا خواهند کرد.

هنوز در مورد تمدید قرارداد زلاتان تصمیم گیری نشده است اما با نزدیک شدن به پایان فصل، سوالاتی در این باره به وجود خواهد آمد و میلان باید هر چه زودتر موضعش در مورد این بازیکن را اعلام کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد

دو بازیکن از اینتر و یک بازیکن از میلان در تابستان 2024 به صورت آزاد جدا می شوند

طرفداری | الکسیس سانچز و استفانو سنسی از اینتر و سیمون کیائر از میلان با اتمام قراردادشان این دو تیم را ترک می کنند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، الکسیس سانچز در پایان فصل اینتر را ترک می کند. قرارداد مهاجم شیلیایی با نراتزوری تنها تا تابستان 2024 اعتبار دارد و او به صورت آزاد راهی تیم دیگری می شود. برخی منابع ایتالیایی از احتمال بازگشت او به ریورپلاته خبر داده اند. استفانو سنسی که او هم قراردادش تا تابستان 2024 اعتبار دارد، دیگر بازیکنی است که از نراتزوری به صورت آزاد جدا می شود. سنسی در ژانویه تا آستانه انتقال به لسترسیتی پیش رفت و باید دید این تیم انگلیسی دوباره برای او اقدام می کند یا نه. 

رومانو همچنین گزارش داد سیمون کیائر که قراردادش با میلان در انتهای فصل خاتمه می باید به زودی روسونری را ترک می کند. مدیر برنامه مدافع با تجربه دانمارکی جدایی او را تایید کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم