Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز به صورت فوق العاده برگزار شد. لغو انتخابات ١٧ اسفندماه کمیته ملی المپیک مهمترین خروجی نشست امروز بود.

کیکاوس سعیدی در مورد این نشست توضیح داد و گفت: بر اساس مصوبه هفته گذشته هیات اجرایی، امروز نشست فوق العاده برگزار شد و بحث انتخابات کمیته را پیگیری کردیم، پیشرفت خوبی حاصل شد و برای جلسه بعد هم مذاکرات ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم تدوین آیین نامه انتخاباتی تاکید کرد: طبق مصوبه هیات اجرایی این آیین نامه باید به تایید مجمع عمومی ١٧ اسفندماه برسد، سپس برای کمیته بین المللی المپیک ارسال شود، هر زمان این کمیته آیین نامه را تایید کرد، انتخابات برگزار می شود.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه آقای صالحی امیری بر برگزاری انتخابات تاکید دارد و تاخیر را خسارت می داند، یادآور شد: باید بر اساس موازین عمل خواهیم کرد، برای اتخاذ هر نوع تصمیمی در چهارچوب اساسنامه، هیات اجرایی به عنوان رکن تصمیم گیر در تمام امور راهبری و ادامه فعالیت های کمیته و همچنین مجمع عمومی به عنوان بالاترین رکن در کمیته عمل خواهیم کرد.

سعیدی خاطرنشان کرد: مجمع عمومی کمیته در ۱۷ اسفند آنچه را که به صلاح ورزش قهرمانی کشور می‌داند، تصویب خواهد کرد. بدیهی است تصمیمات مجمع عمومی برای تایید نهایی به Ioc برود.

این مقام مسئول در کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه بر اساس اساسنامه کمیته ملی المپیک و در چهارچوب قوانین مسیر را دنبال کنیم، ادامه داد: در اولین فرصت ممکن انتخابات بر اساس دستورالعمل و پس از فرآیند قانونی برگزار خواهد شد، لذا در ١٧ اسفندماه مجمع عمومی را برگزار می کنیم اما به احتمال قوی انتخابات نخواهد بود.

وی افزود: تا قبل از ١٧ اسفندماه دستورالعمل مجمع و مواردی که نیاز به تصویب مجمع دارد، برای اعضا ارسال خواهد شد. همچنین در نشست آتی هیات اجرایی بخش های دیگر از دستورالعمل را تصویب خواهیم کرد و گزارش حسابرسی سالانه و پیشنهاد تعیین حسابرس برای سال ١۴٠٠ و عملکرد سال ٩٩ برای ارائه به مجمع بررسی خواهد شد.

دبیر کل کمیته درباره برخی ابهامات مانند حضور نماینده فدراسیون‌ها و همین طور نماینده آکادمی، گفت: برخی ابهامات استعلام شده و در برخی دیگر اگر مجمع تایید کند مشکلی وجود نخواهد داشت.

سعیدی در پاسخ به این سوال که چرا از مدت‌ها قبل شما به فکر نوشتن آیین‌نامه نبودید، تصریح کرد: بنایی بر لغو انتخابات وجود نداشت و نظر همه اعضای هیات اجرایی این بود دور از هر گونه ابهام حرکت کنیم. دیدگاهی وجود داشت که طبق دستورالعمل سال ۹۶ عمل کنیم اما به خاطر تغییرات اساسنامه باید دستورالعمل جدید نوشته شود.

وی افزود: زمانی که اساسنامه واصل شد بلافاصله در هیات اجرایی جلسه گذاشتیم و ستاد تشکیل شد. به این نتیجه رسیدیم چون اساسنامه تغییرات دارد، بنابراین باید دستورالعمل جدید نوشته شود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره اینکه برخی از اعضا فدراسیونی ندارند و بارها سفر رفته‌اند، خاطرنشان کرد: ما کاری نداریم کسی رئیس فدراسیون هست یا نه چون طبق اساسنامه کسی که برای هیات اجرایی انتخاب می‌شود برای ۴ سال حق رای خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک کیکاوس سعیدی کمیته ملی المپیک هیات اجرایی ١٧ اسفندماه مجمع عمومی آیین نامه بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: در دور اول نماینده سه حوزه انتخابیه خراسان جنوبی مشخص شدند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اما در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف کار به دور دوم کشیده شد که دو هفته دیگر برگزار می‌شود.

قناعت ادامه داد: انتظار بر این است که همان حساسیت‌ها و پیگیری‌های دور اول در دور دوم نیز وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه تنور انتخابات در دور دوم باید با مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی گرم بوده ولی از چالش‌های بیهوده پرهیز شود، گفت: همه دستگاه‌ها چون دور اول برای برگزاری یک انتخابات باشکوه پای کار باشند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: سیلاب در زیرکوه و خوسف و درمیان و برخی نقاط بیرجند داشته‌ایم که اگر به زیرساخت‌ها آسیب وارد کرده باید پای کار بهبود آن باشیم تا در روز انتخابات مشکلی به وجود نیاید.

قناعت ادامه داد: نیاز است که در روز انتخابات پیش بینی هواشناسی را نیز مد نظر داشته باشیم و با توجه به وضعیت جوی تدابیر لازم را مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: حوزه رسانه و صدا و سیما نیز همچون گذشته انعکاس‌های خوبی در حوزه انتخابات داشته و تنور انتخابات را گرم نگه دارند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار بر این است که از همان ثانیه‌های شروع انتخابات همه دستگاه‌های مرتبط و شعب آنلاین باشند.

قناعت اظهار کرد: نباید با این استدلال که انتخابات تنها در یک حوزه انتخابیه برگزار می‌شود کار را سهل بگیریم بلکه نیاز است همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

وی یادآور شد: در دور اول انتخابات در خراسان جنوبی مشکل امنیتی نداشتیم و انتظار است در دور دوم نیز آمادگی‌های اطلاعاتی و امنیتی لازم وجود داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم انتخابات در فضایی آرام و گرم و با یک رقابت سالم و با حضور باشکوه مردم برگزار شود.

کد خبر 6089553

دیگر خبرها

  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ