Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@10:32:09 GMT

این زوج جوان در شمال تهران خودروها را لخت می کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۱۱۰۰

این زوج جوان در شمال تهران خودروها را لخت می کردند

زوج سارق دستگیر شدند. زوج سارق دست به سرقت لوازم خودرو می زدند. محدوده سرقت زوج سارق نیاوران بود. زوج سارق به بزه انتسابی و ۱۴ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند. تصاویر سرقت لوازم خودرو توسط زوج سارق در دوربین‌های مداربسته برج موجود است.

به گزارش رکنا،  سرهنگ " مجید سلیمانی مقدم " اظهار داشت: روز گذشته عملیات کلانتری حین گشت زنی در خیابان "نیاوران" به راننده  و سرنشین  یک دستگاه خودرو که در حال پرسه زنی بی هدف بود مشکوک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات کلانتری برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف و در حین بررسی نگهبان یکی از برج های مجاور به ماموران مراجعه و اعلام کرد که تصاویر سرقت لوازم خودرو توسط متهمان در دوربین‌های مداربسته برج موجود است و بدین ترتیب  این زن و مرد دستگیر به کلانتری منتقل می شوند.

بازداشت زوج سارق در نیاوران

این مقام پلیسی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان عدادی لوازم خودرو سرقتی اعم از ضبط و باند کشف شد افزود: این زوج سارق به بزه انتسابی و ۱۴ فقره سرقت لوازم خودرو دیگر معترف شدند.

سرهنگ سلیمانی مقدم  با اشاره به اینکه  تا کنون ۱۴ تن از مال باختگان شناسایی شدند در پایان خاطرنشان کرد : تحقیقات بیشتر برای کشف سایر جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا زوج سارق اخبار حوادث زوج سارق دستگیری زوج سارق زوج سارق در تهران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد همسر نگار جواهریان نگار جواهریان و رامبد جوان قیمت دلار همسرآزاری همسریابی آگهی همسریابی سرقت لوازم خودرو زوج سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل‌های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش بوده که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرایم بویژه سرقت می‌باشد که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در بندرعباس فروخته‌ اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

کد خبر 6090378

دیگر خبرها

  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد