Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون عملیات آتش نشانی مشهد از عملیات نفسگیر ۸۰ آتش نشان مشهدی برای مهار آتش سوزی مهیب کارخانه تولید محصولات شوینده و بهداشتی در جاده مشهد به چناران خبر داد. - اخبار استانها -

 آتشپاد دوم مهدی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهارداشت: امروز در پی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک مجموعه تولیدی به وسعت تقریبی یک هزار متر مربع ، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات ایستگاه‌های مختلف را به محل حادثه در جاده قدیم مشهد به قوچان اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد این آتش سوزی مهیب که دود ناشی از آن از کیلومتر ها دورتر قابل مشاهده بود، در قسمت تولید محصولات شوینده و بهداشتی به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت‌های این مکان و انبارهای مواد اولیه و تولید شده و سایر خطوط تولید این کارخانه بود که بلافاصله آتش نشانان از چندین جهت با محاصره آتش، عملیات اطفاء حریق را آغاز و پس از تلاشی نفسگیر و طاقت فرسا موفق به مهار و خاموش کردن کامل آتش‌سوزی شدند.

حبس مرگبار پسر جوان میان شعله‌های سرکش آتش + تصاویرلحظه تحویل نوزاد به مادر پس از نجات از دل آتش + فیلم و تصاویرجزئیات حریق در میدان نقش‌جهان اصفهان/ آتش مهار شد

آتشپاد دوم مهدی رضایی خاطرنشان کرد :در عملیات اطفاء حریق در این کارخانه 80 آتش‌نشان به همراه 22 دستگاه خودرو سبک و سنگین و پشتیبانی اطفاء حریق و خودرو توربوفن حضور داشتند و آتش نشانان ضمن مهار بموقع آتش و جلوگیری از سرایت حریق به یکی از اماکن مجاور این آتش سوزی که یک واحد مرغداری بود جلوگیری کرده و اگر سرعت عمل آتش نشانان نبود، فاجعه جبران ناپذیری در منطقه رخ می‌داد.

وی اظهارداشت: خوشبختانه در این آتش سوزی به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اطفاء حریق آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ ظهر امروز جمعه پرسنل سازمان طی تماس با سامانه ۱۲۵ سریعا جهت اطفا حریق یک باب مغازه به چهارراه دروازه فارسان اعزام شدند.

شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و نهایتا حریق که ساختمان‌های مجاور را نیز تهدید می‌کرد، اطفا شد.

بیشتر بخوانید

مهار آتش سوزی تعمیرگاه در فناوران شهرکرد

انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

علت این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی