Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@05:46:10 GMT

مدیران به وعده‌های خود عمل کنند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۱۱۶۹

مدیران به وعده‌های خود عمل کنند

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - آیت‌الله لطف‌الله دژکام در سفر به شهر بیرم و بازدید از مناطق سیل‌زده با اشاره به همدلی مردم و همکاری مدیران برای رفع مشکلات ناشی از سیل گفت: فرهنگ این مردم فرهنگ شکرگذارانه است، اما ضمن همدلی باید کار متناسب با امروز نظام اسلامی انجام شود.  

او با بیان اینکه این موضوع که نعمت باران با مدیریت بد تبدیل به نقمت شده جای تفکر دارد، گفت: مقام معظم رهبری موضوع تحول در حکمرانی را مطرح کردند و در این راستا ائمه جمعه باید آستین بالا بزنند تا این تحول محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مقام معظم رهبری از چند سال قبل سیاست‌های کلی را در بخش‌های مختلف تعریف و ابلاغ کرده‌اند، گفت: با این وجود در دولت‌های ما هنوز توان اینکه حرکت مناسبی انجام دهند ایجاد نشده است و مردم ما هم برای چنین تغییراتی خود را آماده نکرده‌اند.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه امروز همه از بی‌آبی گلایه دارند، اما سیاست‌های کلی آب و کشاورزی اجرا نشده است، گفت: این سبک مدیریت که به سرعت به مناطق آسیب‌پذیر از سیل بیاییم و قول و وعده‌ای بدهیم بدون اینکه اجرا شود باید تغییر کند.  

او خطاب به مدیران با بیان اینکه یا قول ندهید یا پای قول و حرف خود بایستید، گفت:  شعار دادن که کاری ندارد باید پای عمل آمد و وعده‌ها و شعار‌ها را به عمل تبدیل کرد.  

امام جمعه شیراز با اشاره به جهاد تبیین که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: برای تحقق این مسئله باید به میدان بیاییم چراکه اگر کوتاه بیاییم مسئله حل نمی‌شود.  

آیت‌الله دژکام با اشاره به تاریخ منطقه بیرم و مشکلات آن از جمله آب بیرم گفت: همه مسئولان برای حل مشکلات پای کار آمدند و استاندار هم تاکید کرده که مسئله آب حل می‌شود در سایر موارد هم بنده وظیفه پیگیری دارم و دنبال می‌کنم.  

او با بیان اینکه بعد از سیل در این منطقه حدود ۶۰۰  خانه تخریب شده و نیاز به احیا و بازسازی دارد و این یعنی مقاوم سازی انجام نشده است در حالی که رهبری در زلزله بم بر مقاوم‌سازی ساختمان‌ها تاکید کردند، طرح هادی روستایی باید فکر سیل را می‌کرد اینکه فقط در تریبون لیست دهیم و آمار بگوییم سودی ندارد و رهبر معظم انقلاب هم فرمود به این آمار‌ها خیلی اعتمادی ندارم عملیاتی باید معلوم شود وقتی باران می‌آید مقاوم‌سازی انجام شده است یا خیر.  

نماینده، ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه زمینه خوبی در این دولت فراهم شده، اما این دولت بدون کمک شما نمی‌تواند به نتیجه مطلوب برسد، گفت: مردم باید پار کار دولت باشند، کمک کنند و از دولت مطالبه کنند تا به تحول در حکمرانی که مدنظر رهبری است دست پیدا کنیم

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی باید از روزمرگی رد شویم و این مسائل را حل کنیم، گفت: تلاش و پیگیری و دنبال کار رفتن لازم است و با نشستن کار انجام نمی‌شود و در کنار آن دعا و توسل هم باید باشد.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه شیراز عمل مدیران وعده ها امور مدیریتی الله دژکام آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیز ظهر شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال گفت: اجرای رفع تداخلات طبق پیگیری‌های صورت گرفته رشد بسیار خوبی از سال ۱۴۰۱ تاکنون داشته است.

وی گفت: طبق تعهد هر شهرستان هفته‌ای دو پلاک باید به دبیرخانه کمیسیون ارسال کند تا این کار بسیار مهم اتمام و در راستای صدور سایر اراضی کشاورزی اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: با وجود کمبودهای زیاد از جمله در حوزه تجهیزات به ویژه سخت افزاری همه مدیران پای کار هستند و کار برای مردم است مردمی که انقلابی‌تر و جهادی تر هستند.

وی در خصوص صدور اسناد کشاورزی بیان کرد: تاکنون ۷۶ درصد اسناد کشاورزی دارای سند شدند.

کد خبر 6089937

دیگر خبرها

  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد