Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:22:26 GMT

هواداران نساجی دست به دامان رئیس‌جمهور شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۱۳۰۶

هواداران نساجی دست به دامان رئیس‌جمهور شدند

هواداران تیم فوتبال نساجی با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور، خواهان توجه بیشتر و رسیدگی به مشکلات ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از اواسط مرداد ماه امسال آغاز شد و تا به امروز و پس از گذشت نزدیک به 6 ماه این پروژه با سرعت کمی پیش می‌رود و به گفته مسئولان ورزش استان مازندران و پیمانکار این پروژه ورزشگاه شهید وطنی به احتمال فراوان برای فصل آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت و در نیم‌فصل اول هم باشگاه نساجی تعدادی از بازی‌هایش را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کرد و پس از اعتراض کادرفنی این تیم به دلیل کیفیت بد چمن این ورزشگاه، مسئولان این باشگاه مجبور شدند که تصمیم به برگزاری بازی‌های نساجی در استان‌های دیگر بگیرند و عملا نساجی در نیم‌فصل اول بیشتر از هر تیم دیگری برای برگزاری بازی‌هایش به سفر رفت.

بر همین اساس با توجه به مشکلات باشگاه نساجی و روند کند عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی، هواداران قائمشهری با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواهان رسیدگی به این موضوع شدند. با توجه به اینکه پیش از این مسئولان ورزش استان مازندران اعلام کرده بودند که پروژه ورزشگاه شهید وطنی نیاز به بودجه‌ای خارج از استان دارد، هواداران نساجی از رئیس‌جمهور به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور خواستار دستور صریح  برای تجهیز ورزشگاه شهید وطنی هستند.

نساجی نیم‌فصل دوم در ساری بازی می‌کند

انتهای پیام/
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران ورزشگاه شهید وطنی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، اظهار داشت: تهران بر خلاف اینکه پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات بوده، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن دولت، این استان نیز مورد توجه قرار گیرد.   خلجی گفت: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیس جمهور، باید به تهران نیز توجه شود، اما چون تهران بزرگ است، باید این سفرها، منطقه به منطقه و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، کارهای لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد