Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی فرهادی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تا هفته سلامت پروژه خانه‌های بهداشت تکمیل می‌شود، اظهار کرد: سال گذشته تعدادی به بهره‌برداری رسید، ۱۹ خانه بهداشت نیز در دهه فجر افتتاح می‌شود، امیدوارم هفته سلامت پایان کار پروژه‌های خانه بهداشت باشد.

وی در خصوص سه بیمارستان در حال ساخت استان یعنی نیایش خرم‌‌آباد، رازی کوهدشت و گهر دورود نیز توضیح داد: دستاورد سفر رییس جمهور به لرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی تامین اعتبار برای این ۳ بیمارستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان به دو پروژه بیمارستان کوهدشت و دورود اختصاص پیدا کرد که بدون شک پروژه‌ها را پیش خواهد برد.

فرهادی با اشاره به اینکه از محل ماده ۵۶، ۲۷۶ میلیارد تومان برای بیمارستان نیایش هم مشخص شده، افزود: در سفر رییس جمهور نیز پول خوبی به پروژه تزریق شد.

وی در مورد تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر نیز توضیح داد: تا پایان سال جاری کار گزینش این افراد انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • جذب نیرو مربی های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد