Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در نشست خبری طلوع ۴۳ نوید ایرانی قوی گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی برای توقف قطار انقلاب انقلاب تاکنون موانع‌ و مشکلات زیادی را طراحی و سازماندهی کرده‌اند که هیچگاه توفیقاتی برای آنان نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده‌ نظام‌جمهوری اسلامی ایران درصدد تحریف و جابجایی اصول با فروع انقلاب هستند، افزود: برای خنثی‌سازی روایت‌سازی جعلی، القاءگری و بازسازی دشمنان در جامعه، بهره‌گیری از منویات رهبری و عملیاتی کردن جهاد تبین است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی می‌تواند بعنوان یکی از بهترین فرصت‌ها برای تبین‌گری مسوولان در همه‌ رده‌های سازمانی مورد توجه قرار گیرد.


حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اجرای بیش از هزار عنوان برنامه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در ایام‌الله دهه فجر گفت: پویش «پرچم افتخار» در راستای هر خانه یک پرچم جمهوری اسلامی  با که با ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ همشهریان می‌توانند آن‌را بصورت پست دریافت دارند و همچنین ارسال تصاویر و فیلم‌های نصب پرچم شهروندان بر سردرب منازل و مغازه‌ها از طریق ارسال عدد ۲ به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲  محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای«پویش سرود افتخار»که همه شهروندان می‌توانند یکی از سرودهای انقلابی را بصورت فردی و گروهی بازخوانی کرده و با ارسال عدد ۳ به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ بازگذاری کنند و پس از ارزیابی سرودهای برترین‌ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

     مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: دیدار طیف‌های مختلف جوانان انقلابی، فعالان شاخص قرآنی با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری ۶۰۰ محفل قرآنی در مساجد، هیأت‌های مذهبی، موسسات و خانه‌های قرآنی در شهرستان‌ها، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی موضوعات انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی از جمله اقدامات این سازمان در ایام‌الله دهه فجر می‌باشد.

رضایی گفت: روابت‌گری و بیان خاطرات فجرآفرینان در مساجد و تشکل‌های مذهبی، برگزاری کارکاه‌های سبک زندگی قرآنی، برپایی نمایشگاه‌ انقلاب و محصولات قرآنی در ۱۰۰ نقطه استان، دیدار و تجلیل از روحانیون پیشکسوت و فعالان دوران انقلاب اسلامی و ایجاد گروههای سرود انقلابی در شهرستانها و پخش تولیدات محتوایی در فضای مجازی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای روشنگری  بصیرت‌ افزایی سخنرانی‌های محوری در مساجد و محافل‌ قرآنی صورت با مشارکت ۵۰۰  روحانی اعزامی، مستقر و  طرح هجرت، اعزام چهار گروه ویژه تبلیغی از قم، برنامه ۱۰ مسجد با ۱۰ جلسه محوری در مرکز استان و برگزاری نمایشگاه انقلاب نیز توسط سازمان تبلیغات اسلامی صورت می‌پذیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در حوزه قرآنی این سازمان نیز می‌توان به راه‌اندازی کاروان قرآنی و دعوت از قاریان ممتاز کشوری و بین‌المللی، جشنواره فرهنگی و قرآنی کودک و نوجوان، پویش قرآنی دانش‌آموزی، همایش تجلیل از مربیان، حفاظ‌ و پیشکسوتان، اعزام اساتید قرآنی به مناطق محروم و مرزی استان را نام برد.

رضایی با اشاره به میلاد حضرت علی(ع) و مراسم اعتکاف پیش‌ رو در خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط حاکم رشد ویروس امیکرون و وضعیت رنگی کرونایی شهرستانها چنانچه ستاد مقابله با ویروس منحوس این بیماری هم‌گیر مجوز بدهد مراسم اعتکاف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.


انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران، با صدور پیامی یاد و خاطره استاد مطهری را گرامی داشته و روز بزرگداشت معلم را به استادان و معلمان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

در متن پیام وی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم امام علی علیه السلام: أَکْرِمْ ضَیْفَکَ وَ إِنْ کَانَ حَقِیراً وَ قُمْ عَنْ مَجْلِسِکَ لِأَبِیکَ وَ مُعَلِّمِکَ وَ إِنْ کُنْتَ أَمِیراً میهمانت را گرامی دار هرچند حقیر و کوچک باشد، و از جای خود به احترام پدر و استاد خود برخیز، هرچند فرمانروا و امیر باشی. (غرر الحکم و درر الکلم، ح.۲۳۴۱)

روز معلم که پاسداشت متفکر فیلسوف و اخلاق‌مدار استاد شهید مرتضی مطهری است، نمادی است برای تداعی جامعه در ارج‌گذاری به مقام والا و بلامنازع استاد. بی تردید ادامه حیات هر جامعه بشری در دانش اندوزی، علم آموزی و اخلاق‌مداری است.

این پیام می‌افزاید: از اوان تشکیل جوامع، حضور و نقش استادان برای ارشاد و آموزش، امری اجتناب ناپذیر بوده اما در جامعه کنونی که زیر سلطه تکنولوژی و حجم انبوهی از تبادل اطلاعات قرار داریم، ایفای این نقش بسیار حساس‌تر و حیاتی تر می نماید تا کشتی علم و دانش آموزی به ساحل امن برسد. در روزگاری که اخلاقیات در چنبره علوم جدید و فناوری های شگرف، مجال ظهور ندارد، این مسئولیت خطیر بر دوش استادان است تا متعهدانه و دلسوزانه در بزنگاه ها، اخلاق را دوشادوش علم پیش برند و در جامعه نهادینه سازند و از خسران جبران ناپذیری که اغلب جوامع اکنون مبتلا گشته اند، مصون دارند. تکلیف بسیار مهم دیگر استادان گرامی در دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی، حرکت به سوی مرزهای علم و دانش است. فراموش نکنیم که روزگاری مرجعیت علمی از آن ایران عزیزمان بوده است لذا، با عنایت به ظرفیت های بی بدیل کشورمان و جوانان مستعد، حمیت و همتی مضاعف می طلبد تا از دوران رخوت و سکوت، نقبی به شکوفایی علم و دانش و فرهیختگی بزنیم و جایگاه از دست رفته و اقتدار علمی را بازیابیم.

در ادامه این پیام آمده است: بنابراین با توجه به الزام نهادینه سازی علم، اخلاق، دانش، خرد و مهارت در جامعه، پاسداشت و حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر رسم و آیینی مدنظر باشد. روز استاد را محضر استادان محترم دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص خانواده بزرگ استان تهران، تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال توفیقات مستمر شما فرهیختگان گرامی را در رشد و تعالی اهداف علمی و آموزشی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229108 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل