Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنکی دی یونگ به انتقاداتی که از او در این مدت شده است، پاسخ می دهد

فرنکی دی یونگ در سال 2019 در انتقالی به ازای 75 میلیون یورو، از آژاکس به بارسلونا پیوست. هر چند که در ابتدا امید های زیادی به درخشش این هافبک هلندی در بارسلونا وجود داشت، اما با گذشت زمان و افول بارسلونا، دی یونگ نیز نتوانست عملکرد درخشان خود در هلند را در اسپانیا هم تکرار کند و اکنون روز های سختی را پشت سر می گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش طرفداری، حال فرنکی دی یونگ در مصاحبه با شبکه هلندی NOS در مورد تغییر ذهنیتش نسبت به بارسلونا، انتقادات و برخی دیگر از موضوعات صحبت کرده است. اگرچه افول بارسلونا به احساسات این بازیکن ضربه زده است اما به نظر نمی رسد که در ذهنیت او نسبت به این باشگاه تغییری ایجاد شده باشد. دی یونگ در اینباره گفت:

ذهنیت من در مورد بارسلونا تغییری نکرده است، در حال حاضر شاید بارسلونا بهترین باشگاه جهان نباشد، اما هنوز هم زیباترین باشگاه جهان است.

دی یونگ در مورد نیمکت نشینی مقابل اتلتیک بیلبائو در کوپا دل ری:

 این معنی را ندارد که من از تیم کنار گذاشته شده ام، در این 3 سال به ندرت جزو ترکیب اصلی نبودم، با این حال بازی های زیادی پیش روی خود داریم و طبیعی است چند باری را نیمکت نشین شوم.

در این مدت مخصوصا در این فصل، رسانه های اسپانیایی انتقادات زیادی را روانه این هافبک هلندی کرده اند. دی یونگ در مورد این انتقادات گفت:

 من عاشق فوتبال هستم و به همین خاطر اخبار را دنبال می کنم. من گاهی اوقات این احساس را دارم که مردم اصلا بازی را تماشا نمی کنند یا اگر هم می کنند، نظراتشان از مفسران و تحلیلگران تاثیر گرفته است. اگر همه از یکدیگر تقلید کنند، فضای بدی به وجود می آید. من هرگز از یک حدی بیشتر افت نمی کنم و اما در این فصل هنوز به نقطه اوج خودم نیز نرسیده ام. من می توانم بهتر از این باشم و چیز های بیشتری را برای تیم به ارمغان بیاورم. می توانم خیلی بهتر از الانم باشم.

دی یونگ در مورد اینکه ترجیح می دهد چه نقشی را در زمین فوتبال بر عهده داشته باشد، گفت:

 بهترین شرایط برای من زمانی است که مدام توپ را دریافت می کنم، اما اکنون لحظاتی وجود دارد که باید بیشتر منتظر رسیدن توپ بمانم و تلاش بیشتری برای به دست آوردن توپ کنم، در گاهی اوقات نیز به توپ نمی رسم. فکر نمی کنم سبک بازی من مناسب چنین شرایطی باشد.

دی یونگ در مورد اینکه آیا دلتنگ باشگاه پیشین خود، آژاکس هست یا خیر، گفت:

 البته، در آژاکس واقعا لحظات خوبی داشتم و دلم برای آن لحظات تنگ شده است، اما اینطور نیست که اکنون بخواهم به آژاکس برگردم. من در بارسلونا خوشحال هستم. موقعی که نتایج خوبی را بتوانیم کسب کنیم، انتقاد ها به مرور کمتر خواهد شد.

 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس دعوت ژاپن از ایران برای انجام بازی دوستانه تا ابد که نمی تواند گزینشی باشد! / با من به ورزشگاه بیا سردار آزمون در همین زمستان به بایرلورکوزن منتقل می شود پیام بارسلونا به عثمان دمبله: اگر بخواهی تمدید کنی، هم اندازه پدری و فاتی حقوق می گیری!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی یونگ در مورد فرنکی دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند

سرمربی پاری سن ژرمن از آمادگی بالا و انگیزه زیاد تیمش برای دیدار با دورتموند خبر داد. 

طرفداری | در جریان دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند به میزبانی استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم قرار می گیرند. بازی رفت با نتیجه 0-1 به سود دورتموند تمام شد و پاریسی ها با انگیزه انتقام و مقابل چشم تماشاگران خودشان پا به این بازی می گذارند. 

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش و انگیزه های آن صحبت کرد. 

باید آمادگی این را داشته باشید که گاهی اوقات همه چیز به سود شما پیش نرود؛ به نظرم این ذهنیت بی نقصی برای مواجه شدن با همه اتفاقات زندگی است. اجازه ندهید آنها روی شما تأثیر بگذارند، یا تاثیر آن را به حداقل برسانید. برای بازی فردا و در مواجهه با هر وضعیتی که برای آن آماده نیستیم، همه تلاش خودمان را انجام خواهیم داد. 

 زندگی جریان دارد

بدترین اتفاق ممکن چه می تواند باشد؟ در هر صورت فردا در پاریس خورشید طلوع خواهد کرد، زندگی ادامه خواهد داشت. ما به عنوان ورزشکار حتی اگر لیاقت نداشته باشد، رقیب خود را تشویق خواهیم کرد. بلند می شویم و دوباره تلاش می کنم. این یعنی هدف. 

 بهترین بازیکنان باید در بهترین موقعیت صاحب توپ شوند

شرایط هر مسابقه کاملاً متفاوت است. گاهی اوقات، حریف عقب نشینی می کند و فضای بیشتری بین خطوط وجود دارد و بازیکنان می توانند بیشتر در حملات شرکت کنند. زمان هایی مانند دیدار رفت وجود دارد که آنها ما را تحت فشار قرار می دهند، به موقع عقب نشینی می کنند و بین خطوط و پشت سر ما فضا به وجود می آید. هدف ما این است که بهترین بازیکنانمان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.

 مهاجمان باید جای درست توپ را لمس کند

اما مطمئناً، اگر حریف پرس کند، فضا به وجود می آید. نمی خواهم مهاجم به جای مدافع توپ را لمس کند. من می خواهم مهاجم در جای درست لمس توپ داشته باشد. می دانم که شما می خواهید در مورد کیلیان صحبت کنید، و من عادت دارم در مورد او صحبت کنم، فکر می کنم هدف ما این است که به دنبال بهترین نسخه از بازیکنان خود باشیم. او اگر در پست مهاجم نوک بازی کند، حریف تلاش خواهد کرد تا لمس توپ های او در میانه زمین باشد. 

 همه باید دفاع کنند

ما همیشه یک هدف مشترک داریم: رساندن توپ به مهاجمان در بهترین شرایط. به مهاجمان می گوییم کمتر توپ ها را به سمت عقب زمین حمل کنند. این یک تفکر آموزشی برای مربیان است. همه ما یک تیم هستیم و در هر ارکستری، هر هنرمندی یک ساز می زنند. در فوتبال هم همینطور است. حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند، این اتفاق برای مهاجمان و مدافعان رخ می دهد. سایر بازیکنان هم حتی اگر در دفاع کردن بسیار خوب باشند، باید در حملات به تیم کمک کنند. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • اندونزی پس از 68 سال یک رویا دارد
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • زیباترین اما خطرناک‌ترین شهر ساحلی جهان
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است