Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:31:45 GMT

مدارس ابتدایی استان بوشهر غیر حضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۱۵۹۲

مدارس ابتدایی استان بوشهر غیر حضوری شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: مدارس دبستان و پیش‌دبستانی‌ها در این استان به مدت یک هفته غیرحضوری می‌شوند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اصغر جعفری ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر اظهار داشت: کرونا هر روز چهره‌ای عوض می‌کند و به روش‌های جدید خود را نمایان می‌سازد، از این رو می‌طلبد که در این استان نیز مانند سایر نقاط کشور تمهیدات لازم برای مقابله با این ویروس اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر تصریح کرد: باتوجه به آغاز پیک ششم کرونا در استان لازم است همه بیمارستان‌ها (دولتی و غیردولتی) و درمانگاه‌ها آمادگی لازم پذیرش بیمار را داشته باشند و پزشکان نیز حدالمقدور بستری بیماران در منزل را تجویز کنند.

جعفری عنوان کرد: مدارس دبستان و پیش‌دبستانی‌ها در استان بوشهر به مدت یک هفته غیرحضوری و به‌صورت مجازی می‌شود.

وی بیان کرد: درحال حاضر تصمیم بر برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن است اما نتیجه نهایی هفته آینده در جلسه بعدی ستاد استانی مقابله با کرونا گرفته خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر با اشاره به افزایش روزافزون تعداد بیماران کرونایی تصریح کرد: افزایش شمار بیماران مبتلا به کووید۱۹ نشان از شرایط خاص دارد که ما باید آن را کنترل کنیم تا وضعیت بدی در روزهای آینده رقم نخورد.

جعفری با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه زیرساخت‌های درمانی ضعف و محدودیت فراوان وجود دارد، خاطر نشان کرد: این ظرفیت محدود باید به شکل قابل قبولی برای روزهایی که کرونا اوج می‌گیرد، تجهیز شود.

وی در خصوص نیازهای بیمارستانی و درمانی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین تجهیزات و داروهای مورد نیاز اعم از تقویتی، درمانی و سرم‌ها انجام بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر درخصوص پیشگیری و تمعهیدات لازم برای مقابله با کرونا در مرزها گفت: اداره کل بنادر و دریانوری، شیلات و مرزبانی استان بوشهر مراقبت‌های لازم در خصوص ملوانان را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی مدارس غیر حضوری امیکرون اصغر جعفری بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در عملیات‌های یاد شده حدود ۲ هزار اقلام مصرفی جذب کننده مواد نفتی از سطح دریا و هشت هزار و ۸۰۰ لیتر امحاء کننده ترکیبات هیدروکربنی مورد استفاده قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: از جمله اقدام‌های برجسته در فرایند پیشگیری و مقابله با آلودگی دریایی استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ می‌توان به عملیات گسترده امحاء و جمع آوری آلودگی نفتی در اثر نشت نفت از یکی از خطوط لوله نفتی در آب‌های بندر گناوه اشاره کرد.

شکیبی نسب ادامه داد: آماده سازی بارج مخصوص جمع آوری و ذخیره مواد زائد نفتی و راه اندازی شناور تخصصی مقابله با آلودگی نفتی با نام دریا پاک یک و همچنین برگزاری مانورهای متعدد مقابله با آلودگی‌های نفتی از دیگر اقدام‌های برجسته برای اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در سال گذشته و در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیست دریایی برای کودکان، پس از تدوین مطالب متناسب با سن جامعه هدف چهار جلد کتاب چاپ و در بین دانش آموزان توزیع شد.

وی اظهار کرد: در راستای اشاعه فرهنگ محیط زیست دریایی فعالیت‌های فرهنگی متنوع مانند تدوین و چاپ کتاب کودک، پاکسازی سواحل استان، خلق شخصیت‌های عروسکی متناسب برگرفته از کتاب‌های چاپ شده و برگزاری نمایش عروسکی در دستور کار قرار دارد.

شکیبی نسب ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده می‌توان به تخصیص یک دستگاه کامیون با مخزن هفت هزار لیتری و استقرار آن در بندر بوشهر جهت دریافت مواد زائد از کشتی‌های متردد در این بندر بود.

شکیبی نسب ادامه داد: از هدف‌های آتی در زمینه حفاظت از محیط زیست دریایی و افزایش توان عملیاتی در آب‌های استان می‌توان به ارتقا تجهیزاتی شناور تخصصی مقابله با آلودگی شناور دریا پاک یک اشاره کرد.

وی گفت: همچنین این شناور به تجهیزات لازم جهت رسیدگی به دریانوردان در زمینه فوریت‌های پزشکی تجهیز خواهد شد.

کد خبر 6091319

دیگر خبرها

  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ کودک آزاری مدرن: تلقین حس ناکافی بودن!
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه