Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - آیدین رحمانی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان‌غربی گفت: تعدادی از شرکت‌های تعاونی مسکن مهر که سالهاست با سوء استفاده از خلاء های قانونی، اعضای هیئت مدیره و مدیر عاملشان عوض نشده است از راکد ماندن پروژه‌ها سود مالی می برند. وی وی می گوید: متاسفانه این افراد با روش‌های مختلف سعی دارند جلوی عملیات اجرایی مساکن مهر را بگیرند و تا کنون هم موفق شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی در حاضر یک هزار و ۶۲۳ واحد مسکن مهر نیمه تمام در مناطق مختلف استان وجود دارد که برای اتمام این مساکن، دولت ۱۳۰ میلیارد تومان کمک خواهد کرد.

رحمانی با تاکید بر عزم جدی دولت برای اتمام پروژه مسکن مهر در استان گفت: برای رسیدن به این هدف مشارکت همگانی دستگا‌ه های اجرایی و خدمات رسان نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی هم در این جلسه گفت: سهم این استان در قانون جهش تولید مسکن ۱۸۰ هزار واحد تعیین شده است و تاکنون ۲۴ هزار هکتار اراضی دولتی برای اجرای این طرح تامین شده است.

محسن حمزه‌لو می گوید: براساس قانون جهش تولید مسکن، سیاست بزرگ دولت و وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر و انبوه مسکن است. انتخاب بنیاد مسکن به عنوان مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر یکصد هزار نفر و اداره کل راه و شهرسازی در شهر‌های بالای یکصد هزار نفر و همچنین انتقال سند ۴۸ قطعه شناسایی شده در شهر‌های مختلف استان به اداره کل راه و شهرسازی برای اجرایی این طرح مهم از مهترین مصوبات شورای تامین مسکن بود.

آذربایجان غربی در مختومه کردن پرونده مساکن مهر ناکام مانده است و قرار بود با افتتاح  ٥ هزار و ١١۴ واحد در اردیبهشت ماه امسال پرونده مسکن مهر بسته شود اما هنوز یک هزار و ۶۲۳ مسکن مهر در  مناطق مختلف استان نیمه تمام مانده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن ملی آذربایجان غربی تامین مسکن آذربایجان غربی راه و شهرسازی مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای اداری راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی که با حضور معاونین، مدیران و روسای ستادی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ سیاست‌های دولت در خانه دار کردن مردم باید تسریع در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با توان پیمانکاران استانی و شرکت‌های دانش بنیان در دستور کار قرار گیرد.   وی ادامه داد: با توجه به اینکه تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام شده است، هدف‌گذاری برای اتمام پروژه‌های در حال احداث در سال جاری با برنامه‌ریزی انجام شده در اولویت کاری قرار دارد.   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت مردمی سازی ساخت مسکن در سال جاری اجرای طرح‌های خودمالکی و نوسازی در بافت فرسوده با بهره‌گیری از تشویقات طرح نهضت ملی مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.   عطائی افزود: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم.   وی بیان کرد: پیگیری روند اجرای طرح‌های راهسازی نیز از مسائل مهم و قابل توجه بوده که روسای شهرستان به این امر مهم نیز توجه ویژه داشته باشند.   در این جلسه روسای ادارات راه و شهرسازی در شهرستان‌ها به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است