Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، علی جهانی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد و از سال گذشته تا امروز اجرایی شده است پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی است به‌طوری‌که تاکنون ۸۰۰ هزار نفر وام قرض‌الحسنه را درخواست کرده و به بیش از ۹۰ درصد آنها تسهیلات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ثبت نام وام ۷ میلیون تومانی افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با بانک عامل درخواست وام بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و کاملاً غیر حضوری است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی تأمین اجتماعی تاکید کرد: پرداخت وام در کمترین زمان صورت می‌گیرد و یک هفته بعد از ثبت نام مبلغ وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

وی تاکید کرد: براساس رایزنی‌های انجام شده با بانک، در ابتدای هر ماه (چهارم و پنجم) وام هفت میلیون تومانی به حساب بازنشستگانی که درخواست دادند واریز می‌شود.

جهانی با اشاره به اینکه پرداخت‌ها تا پایان سال ادامه دارد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۸۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر از این تسهیلات برخوردار شدند و در نهایت تا ابتدای اسفند ماه نیز ۹۰ هزار نفر دیگر وام را دریافت می‌کنند.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات به بازنشستگان طی سال آینده نیز گفت: مشکلی با بانک عامل نداریم و بر اساس توافق انجام شده در سال آینده نیز پرداخت وام در دستور کار قرار دارد و در خصوص مبلغ و تعداد افرادی که تسهیلات را دریافت می‌کنند بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر حقوق بازنشستگان علی جهانی تسهیلات قرض الحسنه مذاکرات وین پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟