Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فاضلی فرد روز یکشنبه در آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری بیرجند که با حضور استاندار خراسان جنوبی در محل این فرمانداری برگزار شد، افزود: امروز درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی هستیم زیرا شبکه‌های معاند در حال برنامه‌ریزی هستند تا فضا را غبارآلود و مردم را ناامید کنند.

وی اظهار داشت: مدیری که خودش مایوس باشد نمی‌تواند برای مردم خدمت‌آفرینی کند بنابراین امیدآفرینی برای مردم از وظایف ماست و معتقدیم آینده روشن است، در قرآن هم وعده الهی زیاد گفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری بیرجند گفت: از خدا توفیق و کمک می‌خواهم تا در مسوولیت جدید امانتدار خوبی برای این اعتماد باشم چرا که ما این مسوولیت را امانت می‌دانیم.

وی ادامه داد: ایام دهه فجر را پیش رو داریم که مقطع رهایی ملت ایران از سلطه نظام ستمشاهی است، انقلابی که الگوی ملت‌های آزادیخواه جهان شد و با رهبری حکیمانه معمار انقلاب قوت گرفت، در مقابل نظام‌های ظالم قد علم کرد و حق خود را مطالبه کرد.

فاضلی فرد با بیان اینکه مسوولیت‌ها امانتی سنگین اما پرافتخار است گفت: در نظام اسلامی و دولت سیزدهم مدیر در جامعه متکی به مردم از مردم، همراه و برای مردم است لذا خدمتگزاری به مردم را مدال افتخار خود می‌دانیم  و در این مسیر دست تمامی کسانی را که دل در گرو پیشرفت و توسعه دارند، می‌فشارم.

فرماندار سابق بیرجند هم در این مراسم گفت: با تلاش مجموعه مدیران این فرمانداری سه سال متوالی رتبه اول فرمانداری‌های استان را براساس ارزیابی وزارت کشور داشته است.

علی ناصری با اشاره به عملکرد در حوزه اشتغال افزود: از سال ۹۶ تا ۹۹ حائز رتبه یکم جذب تسهیلات حمایتی کمیته امداد و بهزیستی بودیم.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات کرونا به‌طور کامل در این شهرستان جذب شد اظهار داشت: با انجام تعهدات کامل در سال‌های ۹۶ تا ۹۷ در این مدت ۱۰ هزار فقره تسهیلات اشتغال پرداخت شد که از این طریق زمینه اشتغال ۱۴ هزار نفر در شهرستان  بیرجند فراهم شده است.

فرماندار سابق بیرجند گفت: معوقات کارگران را از سال ۹۵ که ۱۷ میلیارد تومان بود در پایان سال ۹۸ به حدود هفت میلیارد تومان رساندیم و سال ۹۵ نرخ بیکاری در شهرستان بیرجند ۱۱.۴ درصد بود که سال گذشته به ۶.۹ درصد رسید.

"علی فاضلی فرد" با حکم استاندار خراسان جنوبی به سمت سرپرست فرمانداری بیرجند منصوب شد.

استاندار خراسان جنوبی امروز با حضور در فرمانداری مرکز استان، حکم انتصاب "علی فاضلی فرد" به عنوان سرپرست فرمانداری بیرجند را اعطا کرد.

مشاور استاندار خراسان جنوبی، مدیرکلی دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری، معاونت مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری و معاونت دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری از جمله سوابق اجرایی فاضلی فرد است.

پیش از این "علی ناصری" از سال ۱۳۹۴ فرماندار بیرجند بود که در این آیین از خدمات وی در ۶ سال گذشته قدردانی شد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و تغییرات در فرمانداری‌های استان از بیرجند شروع شد.

برچسب‌ها بیرجند فرمانداران مراسم معارفه خراسان جنوبی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند فرمانداران مراسم معارفه بیرجند فرمانداران مراسم معارفه خراسان جنوبی دولت سیزدهم استاندار خراسان جنوبی فاضلی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کاووسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • هلال احمر آماده باش است
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی