Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه از الان به فکر تامین مرغ مورد نیاز مردم در شب عید و ماه رمضان باشند گفت: هیچ کالایی نباید در سطح بازار کم باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، علی زینی‌وند امروز ظهر در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد اظهار داشت: دستگاه‌ها ملزم هستند بر اساس توانی که دارند برای نظارت بر بازار کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم و از الان باید تمهیدات لازم برای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار پیش‌بینی شود گفت: گشت‌های مشترک نظارت بر بازار تشکیل شود و در این گشت‌ها از نیروهای دستگاه‌های قضایی، نظارتی و تعزیرات و ظرفیت بسیج استفاده شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرمانداران نیز گشت‌های مشترک نظارت بر بازار را در سطح شهرستان‌ها تشکیل دهند افزود: وجود کالا به وفور در بازار بسیار اهمیت دارد و باید کالاها و مایحتاج مردم در شب عید و ایام پایانی سال پیش‌بینی و تامین شود.

وی با بیان اینکه هیچ کالایی نباید در سطح بازار کمبود باشد و همین کمبودها باعث افزایش قیمت و سایر مشکلات می‌شود تصریح کرد: مسئولیت اصلی تامین کالاهای مورد نیاز مردم با جهاد کشاورزی است و باید برای این موضوع وقت گذاشته شود تا در ایام پایانی سال در استان تشکل نداشته باشیم.

زینی‌وند با اشاره به اینکه میزان نیاز مرغ استان کرمان در شب عید و ماه رمضان برآورد شود تا بتوانیم تامین کنیم گفت: دستگاه‌های مربوطه از الان باید به فکر تامین مرغ مورد نیاز مردم باشند و مکاتبات لازم را انجام بدهند.

استاندار کرمان: شهرداری‌های استان کرمان نهضت خدمت‌رسانی محله‌ای را در دهه فجر راه‌اندازی کنند استاندار کرمان: کوتاهی دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قابل قبول نیست استاندار کرمان: اختلاف مسکن و شهرسازی و منابع طبیعی زندگی مردم را قفل کرده است

در این جلسه محمد خیراندیش مدیر‌کل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان با بیان اینکه در آذر‌ماه امسال 126.5 تن تولید مرغ داشتیم و مقدار کمی مرغ وارد استان شده است گفت: جوجه‌ریزی لازم انجام شده است و با این روال فکر نمی‌کنم مشکلی برای استان پیش بیاید.

مسعودی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه 845 تن مرغ منجمد ذخیره سردخانه‌های استان کرمان است و به زودی دو هزار تن مرغ منجمد دیگر وارد استان می‌شود خاطر‌نشان کرد: مجوز توزیع مرغ منجمد باید از مرکز اعلام شود و ما فقط ذخیره سازی می‌کنیم.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمان ماه مبارک رمضان قیمت کالاهای اساسی قیمت مرغ استان کرمان استانداری کرمان ماه مبارک رمضان قیمت کالاهای اساسی قیمت مرغ استان کرمان استاندار کرمان مورد نیاز مردم نظارت بر بازار استان کرمان شب عید دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ رضا روشن ضمیرگفت: سه هزار و ۶۰۰ خانوار عشایری استان کوچرو هستند که ۲ هزار خانوار از این دامداران، زمستان را در استان گلستان گذرانده و اکنون در حال جابه جایی به مناطق ییلاقی خراسان شمالی هستند، هزار و ۶۰۰ خانوار عشایری استان هم در داخل استان کوچروی دارند.
وی با بیان اینکه عشایر استان مکلف هستند مناطق قشلاقی استان گلستان را تا نیمه اردیبهشت ماه ترک کنند، افزود: برخی عشایر به صورت سنتی کوچ می‌کنند که این جابه جایی یک ماه تا بیش از ۴۰ روز طول می‌کشد و برخی هم به صورت مکانیزه کوچ می‌کنند که زمان کمتری در راه هستند.
روشن ضمیرگفت: برخی عشایر استان نیمه کوچرو و در جوار مناطق روستایی مستقر هستند و تابستان به مناطق ییلاقی اطراف کوچ می‌کنند که شمار این دامداران ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار است.
وی با بیان اینکه در این زمینه تمهیدات لازم با نیروی انتظامی و پلیس راه انجام شده است، گفت: ناوگان مورد نیاز برای آبرسانی سیار به عشایر در مسیر کوچ انجام و آب مورد نیاز عشایر و دام‌ها تامین می‌شود.
مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی با اشاره به اینکه دام عشایر، پیش از کوچ علیه بیماری‌های مختلف مایه کوبی می‌شوند افزود: همچنین آرد مورد نیاز عشایر پیش از کوچ تامین شده و علاوه بر آن در مناطق ییلاقی هم آرد مورد نیاز توزیع می‌شود.
عشایر خراسان شمالی ۶۰۰ هزار واحد دامی در اختیار دارند و ۹۰ درصد درآمد آنان وابسته به دام است و مابقی از از محل تولید صنایع دستی، جمع آوری گیاهان دارویی و زراعت و باغداری تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • جلوگیری از اطاله دادرسی از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران