Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف چک پول‌های تقلبی در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۳۸ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال چک پول تقلبی و دستگیری ۴ متهم خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: ماموران کلانتری جمهوری هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بازرسی از این خودرو ۳۸ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال چک پول تقلبی به همراه دو قبضه سلاح سرد، یک عدد شوکر، یک عدد پنجه بکس و ۱۱ دستگاه تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند، گفت: شهروندان هنگام خرید و فروش جوانب احتیاط را رعایت و دقت نظر کامل داشته باشند تا مورد طمع و سوء استفاده کلاهبرداران قرار نگیرند.

کشف موتور سیکلت قاچاق در زرین دشت

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت گفت: با تلاش ماموران پلیس، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد گفت: پس از اطلاع ماموران از نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل شخصی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ صالحی فرد گفت: در جریان این بازرسی، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اعتراف ۲ سارق به ۱۷ فقره سرقت در گراش

فرمانده انتظامی گراش از دستگیری ۲ سارق و اعتراف آن‌ها به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی وساختمان‌های نیمه کاره خبر داد.

سرهنگ کرامت کریمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی وساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این رابطه ۲ متهم را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام گرفته به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوص و ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

خاموشی ماینر‌های قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۱۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: ماموران کلانتری ۱۲ و پلیس آگاهی در اجرای طرح برخورد با سودجویانی که مبادرت به استفاده از دستگاه استخراج ارز دیجیتال می‌کنند، ۳ منزل مسکونی را شناسایی کردند.

او گفت: پس از صدور دستور قضائی، افسران پلیس در بازرسی از محل‌های مورد نظر، تعداد ۱۹ دستگاه ماینر و تجهیزات جانبی را کشف و ۳ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا با بیان اینکه ارزش این اقلام غیرمجاز، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلون ریال برآورد شده است، گفت: شهروندان می‌توانند گزارش هرگونه بهره برداری از ماینر‌های غیر مجاز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۸۴ کیلو تریاک با همکاری مشترک پلیس داراب و استان مرکزی

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه زانتیا و کشف ۸۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری اطلاعاتی پلیس استان مرکزی، سواری زانتیاحامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

سرهنگ نوشاد گفت: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۸۴ کیلو ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

او گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس سوداگران مرگ در امان نخواهند بود.

دستگیری ۲ سارق سابقه دار در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از شناسایی و دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی با ۱۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغ‌ها و مزارع در سطح شهرستان کازرون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او گفت: مأموران پلیس آگاهی کازرون پس از انجام اقدامات تخصصی ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان گفت: این سارقان سابقه دار در بازجویی‌های فنی و پلیسی صورت گرفته به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ادوات کشاورزی و منازل اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: شهروندان توصیه‌های پلیس را در جهت پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه موارد مشکوک، مراتب را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی گفت: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران هنگام گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس حامل بار مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد یک دستگاه موتور و یک دستگاه گریبکس مربوط به ولوو به همراه متعلقات آن که همگی خارجی و بدون هرگونه مدارک قانونی بودند، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری ۵ نفراز عاملان نزاع دسته جمعی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ مرادصارمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در سطح شهر اقلید، عوامل انتظامی جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

او گفت: ماموران ضمن حضور در صحنه مشاهده کردند که ۵ نفر به علت اختلافات قبلی با استفاده از سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: هر ۵ نفر از طرفین این نزاع توسط ماموران انتظامی دستگیر و با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صارمی گفت: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی تعارف ندارد و افرادی که نیت‌های پلیدی در سر می‌پرورانند، بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با آنان برخورد خواهد کرد.

عاملان انتشار مطالب کذب در فضای مجازی دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری ۲ نفر که بر علیه شاکی مطالب کذب در فضای مجازی انتشار داده بودند، خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: در پی مراجعه خانمی ۳۴ ساله به این پلیس مبنی بر اینکه فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی با انتشار عکس او به همراه مطالب کذب و نادرست برای او و خانواده‌اش ایجاد مزاحمت کرده‌اند، رسیدگى به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی و جمع‌آوری مدارک و مستندات لازم، ۲ نفر از همکاران شاکیه را شناسایی و آن‌ها را احضار کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان که ۲ خانم ۳۱ ساله و ۳۳ ساله بودند، ابتدا همه چیز را انکار کردند؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات لب به اعتراف گشودند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در بازجویی اولیه انجام‌شده، مشخص شد که متهمان به علت مشکلاتی که در محیط کار با شاکیه داشته اند اقدام به انتشار تصاویر او در فضای مجازی کرده بودند.

او گفت: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، پس رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

کشف خودرو سرقتی در مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از کشف یک دستگاه خودرو سواری سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: با توجه به سرقت یک دستگاه خودرو پراید در یکی از شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان مرودشت قرار گرفت.

او گفت: ماموران پاسگاه انتظامی رامجرد هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه خودرو پراید که درکنار جاده رها شده بود، را مشاهده کردند.

سرهنگ زینلی گفت: ماموران پس از استعلام پلاک این خودرو متوجه شدند که این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت است که بلافاصله آن را به پارکینگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: مالکان خودرو‌ها باید ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان، با رعایت هشدار‌های انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع چنین مواردی پیشگیری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق احشام در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای احشام و اعتراف وی به سرقت ۳۷ راس گوسفند در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان لارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: مأموران با انجام اقدامات فنی، پلیسی و اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ امجدی گفت: متهم که دارای ۱۲ فقره سابقه کیفری می‌باشد در بازجویی‌های اولیه به سرقت ۳۷ راس احشام در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نزاع دسته جمعی حوادث و انتظامی چک پول تقلبی صورت ویژه در دستور کار فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان خبر پس از تشکیل پرونده هرگونه موارد مشکوک فقره سرقت از اماکن نزاع دسته جمعی سیر مراحل قانونی ماموران انتظامی یک دستگاه خودرو ۱۷ فقره سرقت قضائی معرفی شد سطح شهرستان فضای مجازی دستگیر کردند اماکن خصوصی پلیس آگاهی اطلاع دهند مواد مخدر دستگیری ۲ قرار گرفت پلیس فتا او گفت ۲ سارق کشف شد چک پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس