Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در این ایام ۱۹۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیارد تومان در استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین عملیات اجرایی ۶۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۵۳۱ میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از ۲۴ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری

با افتتاح از این طرح‌های عمرانی در ایام‌الله دهه فجر، برای ۶۶۲ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طرح‌هایی که در این ایام کلنگ‌زنی خواهد شد، پس از اتمام و بهره‌برداری برای سه هزار و ۴۷ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.

در شهرستان اردل ۱۲ طرح عمرانی، بروجن ۲۳ طرح، بن ۱۲ طرح، خانمیرزا ۱۰ طرح، سامان ۱۲ طرح، شهرکرد ۴۳ طرح، فارسان ۱۵ طرح، کوهرنگ ۱۱ طرح، کیار ۱۵ طرح، لردگان ۲۸ طرح و در سراسر استان نیز ۱۰ طرح افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

از مجموع ۶۴ طرح کلنگ‌زنی در چهارمحال و بختیاری، شش طرح در شهرستان اردل، شش طرح در بروجن، پنج طرح در بن، یک طرح در خانمیرزا، سه طرح در سامان، ۹ طرح در شهرکرد، یک طرح در فارسان، ۱۵ طرح در کوهرنگ، پنج طرح در کیار، هفت طرح در لردگان و شش طرح در سراسر استان در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

به‌زودی عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن مبارکه، سفیددشت به شهرکرد آغاز خواهد شد و طرح آبرسانی بن به بروجن، محور شهرکرد به شلمزار، محور بازفت به خوزستان، راه‌آهن مبارکه، سفیددشت به شهرکرد، تونل‌های در دست احداث در محور‌های مواصلاتی و چند طرح دیگر، از طرح‌های اولویت‌دار استان محسوب می‌شود.

اگر در بخشی طرح متناظر نیمه‌تمام مانند سالن ورزشی و... وجود داشته باشد، به‌هیچ عنوان طرح جدید در آن حوزه کلنگ‌زنی نمی‌شود و اولویت با تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است، ردیف‌های اعتباری برای این طرح‌ها به‌صورت جداگانه تخصیص پیدا می‌کند.

در ۲۲ دستگاه اجرایی چهارمحال و بختیاری در ایام دهه فجر طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری وجود دارد؛ سازمان جهادکشاورزی با ۳۵ پروژه بیش‌ترین آمار پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری را به خود اختصاص داده است.

برخی طرح‌های عمرانی مانند پروژه‌های راه‌سازی نقش بسزایی در توسعه استان خواهد داشت، می‌توان با تسهیل حمل و نقل بار و مسافر و دسترسی آسان به بنادر جنوب کشور، سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری، صنعت و... را جذب کرد.

برای حل مشکل اعتباری طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام بحث تهاتر نفت در دستور کار قرار گرفته است، همچنین جذب مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا برای اجرای پروژه‌های عمرانی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار دارد.

همچنین انجام برخی از طرح‌های عمرانی باتوجه به مشکلاتی از جمله اجرای ابنیه و قرار گرفتن در حرایم لوله‌های انتقال گاز و نفت تا حدودی زمانبر خواهد بود، اما برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام چهارمحال وبختیاری برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

قرار است یک مجموعه تفریحی و توریستی شامل پارک، شهربازی و... در شهرکرد احداث شود که این طرح در صورت جذب سرمایه‌گذار اجرایی خواهد شد، زیرا شهرداری توان مالی برای اجرای این طرح را ندارد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امور عمرانی دهه فجر افتتاح و بهره برداری طرح های عمرانی چهارمحال و بختیاری طرح های عمرانی بهره برداری نیمه تمام کلنگ زنی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد در دیدار هفتگی خود با روسای اتحادیه‌های اتاق اصناف شهرکرد نقش اصناف درمهار تورم را اساسی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نوسان قیمت‌ها را بهانه‌ای برای برخی سودجویی‌ها عنوان کرد وگفت: افزایش قیمت روز نباید بر کالایی که قبلا خریده شده است اعمال شود چراکه نتیجه آن اخلال دربازار، اقتصاد واجحاف درحق مردم می‌شودکه از لحاظ شرعی واخلاقی ناپسند ومنکر است.
وی رعایت انصاف واعمال قیمت بیشتر را منوط به خرید گرانتر کالا درهمان روز دانست وگفت: اگر اصناف این مهم را رعایت کنند مهار تورم به نسبت زیاد، جلب اعتماد مردم وهمراهی آنان حاصل خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روزشهرکرد ازاصناف خواست این روز را بهانه‌ای برای شروع رونق اقتصادی شهرکرد به عنوان مرکز استان بدانند و برنامه‌های خود را برای افزایش رونق اقتصادی بازارمرکز استان عملیاتی کنند.
دراین نشست روسای اتحادیه‌های اصناف شهرکرد مهمترین چالش‌ها و مطالبات هم صنفی‌های خود را مطرح کردند.
رئیس اتاق اصناف شهرکرد هم تعیین تکلیف فن آوران ۲ شهرکرد را مهمترین مطالبه اصناف مرکز استان دانست وگفت: خوشبختانه با پیگیری‌های معاونت اموراقتصادی استانداری این مهم تا دوماه آینده تعیین تکلیف و زمین‌های آن به متقاضیان واگذارمی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد