Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@12:36:23 GMT

اجرای کامل سامانه فروش آرد در کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۲۱۱۹

اجرای کامل سامانه فروش آرد در کشور

مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران، از اجرای کامل سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور"سیما" خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، محمد حسین جلالی از اجرای کامل سامانه فروش آرد در کشور خبر داد و گفت: پس از بیست و پنجم دیماه، همه عملیات فروش آرد کشور در سراسر کشور از طریق سامانه یاد شده انجام خواهد شد که این سامانه قادر است مراحل فروش و توزیع و حمل آرد را رصد و از بروز تخلفات احتمالی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور پس از آسیب شناسی در حوزه فروش و توزیع، تلاش‌ها و پیگیری‌های یک سال و نیم در اول سال‌ِجاری آماده سازی شد و از ۸ مهر ماه به صورت پایلوت در چند استان اجرا شد.

جلالی اضافه کرد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آن از شبکه در دو بخش یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد به طور آزمایشی راه اندازی شد.

وی گفت: این سامانه ابتدا در آذربایجان غربی به صورت پایلوت راه اندازی شد و نتایج موثری از آن حاصل شد. سپس در کل آذربایجان و استان سمنان نیز پایلوت اجرا شد.

مدیر کل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: پس از اجرای پایلوت سامانه سیما در این ۲ استان، (سهیمه آرد) ۱۱ استان در سامانه بارگذاری شد و از ۲۵ دی‌ماهسهمیه تمام استان‌ها بارگذاری شد تا از ۲۵ تا ۲۸ دی نانوایان بتوانند آرد مورد نظر خود را خریداری کنند.

جلالی گفت: با تلاش نیروهای متخصص این اداره کل تمامی اطلاعات از سامانه اولیه فروش آرد به سامانه جدید منتقل شد و با فعال شدن کامل سامانه (سیما) سامانه قدیمی غیر فعال شده است

وی ادامه داد: در هفته نخست فروش آرد با سامانه سیما که از ۲۵ دیماه تا اول بهمن ماه ثبت شده است حمل مقدار ۱۳۰ هزار تن از آرد نوع یک (۶۶۵ تومان) و ۶۹ هزار تن آرد نوع ۲ از (۹۰۰ تومان) که در مجموع ۱۹۹ هزار تن است ثبت شده است که متوسط فروش روزانه ۲۸ هزار تن است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کامل سامانه فروش آرد هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از آغاز نخستین طرح فروش خودرو‌های برقی و هیبریدی وارداتی از عصر یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودرو‌های برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست خودرو‌های وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو‌های وارداتی که نخستین دور از فروش خودرو‌های برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

خودرو‌های عرضه شده در این مرحله شامل هیوندای برقی، لاماری هیبریدی و نیسان سانی است. واجدین شرایط تا پایان روز ۱۸ اردیبهشت، فرصت دارند خودروی مورد نظر خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کنند.

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پوشش کامل فیبر نوری قم ظرف یک هفته آینده انجام می‌شود
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد