Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ قهرمان عیوضلو بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های دهه فجر با اشاره به اعزام اکیپ‌های درمانی رایگان بسیج به مناطق محروم، اظهار کرد: ۱۰ اکیپ درمانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و حاشیه شهر ارومیه از جمله کشتارگاه، ریحان‌آباد و موتور باشی شامل پزشک عمومی، تخصصی و دندانپزشکی اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع ۳ هزار بسته معیشتی و کمک‌های مومنانه بین نیازمندان و اهدای ۲۰ سری جهیزیه میان نوعروسان را از برنامه‌های دیگر این ایام عنوان کرد و افزود: همچنین طی دهه فجر ۶ پروژه عمرانی با ایحاد اشتغال ۱۴۰ نفر بصورت مستقیم به بهره برداری می‌رسد.

عیوضلو افزود: ۳ سالن ورزشی در مناطق نازلو، بالو و قوشچی و نیز ۳ کارگاه تولیدی میوه خشک کنی و پروژه افتتاح دامداری همزمان با ایام دهه فجر افتتاح می‌شود که طی این پروژه‌ها مجموعاً با ۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای ۱۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، ادامه داد: اجرای سرودهای پاتوقی انقلابی در چهل برنامه، نواختن زنگ انقلاب و خاطره گویی انقلابی، برگزاری یادواره‌های شهدا از جمله یادواره شهدای کارگری و یادواره شهدای طلاب و نیز یادواره گرامیداشت عملیات والفجر ۸، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری جشنواره سرود انقلابی بسیج، دیدار با خانواده‌های شهدا و فرماندهان بسیجی و اجرای مسابقه کتابخوانی بسیج از دیگر برنامه‌های گرامیداشت ایام الله دهه فجر است.

عیوضلو با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن برای از بین بردن هویت دینی ملت ایران است، اظهار کرد: دشمن می‌داند که همین هویت دینی ملت ایران موجب شده در تمامی جنگ‌های نرم، اقتصادی و دفاع مقدسم ایستادگی و مقاومت کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای انحراف و ایجاد شبهه در بین مردم به ویژه جوانان برنامهریزی کرده یاد آور شد: باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب و دستور جهاد تبیینی توسط رهبر انقلاب وظیفه همه ما بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

کد خبر 5412671

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا دهه فجر بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا مشهد همدان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مسئول اردوی راهیان‌نور لرستان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر ساله جمعی از جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.
مرتضی سپهوند افزود: برهمین اساس بیش از سه هزار لرستانی از اقشار مختلف مردم در اردیبهشت به منطقه عملیاتی بازی‌دراز اعزام می‌شوند که این برنامه فرهنگی، افتتاحیه اردوی راهیان‌نور امسال است.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
 سپهوند گفت: سال گذشته نیز ۱۷ هزار نفر از استان لرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند