Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@10:26:00 GMT

تلاش مجلس برای رفع مشکلات در صنعت خودروسازی

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۲۲۸۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم رودسر  و املش در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن نیز توسط نماینده مردم رودسر  و املش در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر صفری با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید  این مجموعه بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های قطعه‌سازی کشور که طی این سال‌ها بخش عمده نیاز خودروساز و بازار برطرف کرده، شرکت صنایع تولیدی کروز بوده است. این گروه همواره بر داخلی‌سازی قطعات تاکید داشته است.

گفتنی است؛ کروز در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو که آبان ماه سال جاری برگزار شد؛ از یازده مجموعه قطعه پیشرفته جدید خود که توسط مهندسان کشور بومی سازی شده را رونمایی کرد.

صفری در حاشیه این بازدید گفت: نگاه دانش بنیان و استفاده از جوانان نخبه در مرکز تحقیقات شرکت کروز موجب شده تا  زمینه های رشد و ارتقای کمی و کیفی محصولات خودروسازی را بیش از گذشته شاهد باشیم.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی افزود: اشتغالزایی مناسبی در مجموعه کروز صورت پذیرفته و این امر در جای خودش جای تقدیر دارد. 

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه مجلس شوراس اسلامی برای رفع موانع و حل مشکلات خودروسازی ها  خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد انقلابی و جهادی دولت سیزدهم؛ قرار بر این است تا یک حرکت جدیدی در حوزه صنایع کشور بویژه صنعت خودروسازی ایجاد شود و هر دو قوه مقننه و مجریه بر این اهتمام هستند که بتوانند موانع را از سر راه تولید بردارند

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بهمن موتور بهمن موتور حجت الاسلام محمد صفری بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط فروش فوری و ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی ویژه بهمن ماه ۱۴۰۰ گروه بهمن رتبه اول بهره وری را در میان شرکت های خودرویی و قطعه ساز کسب کرد گزارش آخرین مرحله فروش فیدلیتی و دیگنیتی منتشر شد استقبال از مرحله ششم فروش ماهانه خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور آغاز فروش فیدلیتی و دیگنیتی فیدلیتی بهمن موتور ۵ستاره شد ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها پیاده روی منظم خطر ابتلا به دیابت را کم می کند سقوط یورو به پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر قیمت انواع میوه و سبزیجات تا اواسط بهمن ماه اعلام شد گازرسانی به نیروگاه ها افزایش یافت اجرای سامانه فروش آرد از پایان دی ماه ۲۰۰ هزار دلار بیت کوینی که فدای عشق جعلی شد اعلام هزینه ثبت نام‌ در کنکور ‌۱۴۰۱ + نحوه درج سوابق تحصیلی ضوابط دستورالعمل بازارگردانی اعلام شد نورولوژیست‌ ها هنگام سردرد چه کار می کنند؟ قیمت یخچال (ارزان ترین‌ها / جدول) پیش بینی بارش برف و کاهش شدید دما در تهران حضور نمایندگان کرونا مثبت در مجلس! رتبه ایران در زمینه چاقی چند شد؟ تلاش مجلس برای رفع مشکلات در صنعت خودروسازی گلایه رهبر معظم انقلاب از افزایش قیمت لوازم خانگی افزایش تعداد بیماران بستری کرونا در بوشهر آغاز ثبت نام ۵ آزمون علوم پزشکی از فردا مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح با خرید خدمت سربازی وضعیت قرمز کرونایی در شیراز ۲.۵ میلیون تن کالای اساسی از بندر شهید رجایی وارد شد پاکسازی آلودگی های نفتی بعد از زلزله ۴.۸ ریشتری در خارگ پیک ششم کرونا تا ۳ هفته آتی ادامه دارد قیمت پایه محصولات پتروشیمی اعلام شد برنامه ایران برای جهش در حوزه هوش مصنوعی گزارش روزانه صندوق های ETF‌(۱۰ بهمن) / ثبت ارزش معاملات هفت میلیارد تومانی برای صندوق‌ های طلایی آخرین بررسی از روند کرونا در ایران پس از جدایی، تکلیف هدایای دوران نامزدی چیست؟ فروش املاک شهرداری برای مردم قابل رصد و شفاف می شود برنج ایرانی ۱۰ درصد گران شد ۱۰ شرکت برتر بورس کالا از نظر ارزش فروش محصولات معرفی شدند قطعی برق صنایع از فردا رفع می شود پرده برداری از زمان ورود موج ششم کرونا به کشور نحوه محاسبه عوارض ساختمان تغییر کرد قیمت بخاری برقی (جدول) افزایش قیمت تضمینی خرید گندم، نان را گران می کند؟ سود متخلفان بازار مسکن چقدر است؟ رقابت هندبالیست‌ های ایرانی برای رتبه سوم آسیا درباره تزریق فیلر مو بیشتر بدانیم! قاچاق نان به افغانستان و پاکستان / عبور آرد از مرز به اسم فضولات حیوانی جهش ۵۰ درصدی ارزش کل معاملات بورس امروز هوش مصنوعی کلید اقتصاد دیجیتال پدران و پسرانی که به جام جهانی رسیدند پرداخت وام بدون ضامن به کجا رسید؟ وزارت بهداشت با کمبود نیرو مواجه است تزریق بیش از ۵۷۲ هزار دوز واکسن کرونا جوادی: سرزمین ایرانیان (آیلند) الگو و افتخار جمهوری اسلامی ایران است ارزش سهام عدالت من (۱۰ بهمن ماه) طرح ترافیک تهران گران شد آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۱۰) شش شاسی بلند ارزان بازار را بشناسید؛ با پول کم هم می توان شاسی بلند خرید DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بهمن موتور فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل

اکنون قالب حمل‌ و نقل تجاری نسبتا سبک با وانت‌های شهری که حداکثر توانایی حمل کمتر از 900 کیلو را دارند، انجام می‌شود. در مرتبه بعدی کامیونت های 6 تن و 8 تن و کامیون‌های فورس F210 (بهمن دیزل) با توانایی حمل حدود 10 تن هستند که نیازهای این حوزه را برطرف می‌کنند. در فاصله وانت‌های 1.8 تنی با بارهایی در محدوده 4 تن تمهیدی اندیشیده نشده که خلا موجود، خسارات هنگفتی به منابع محیط زیست، سوخت کشور وارد می‌کند چرا که در شرایط فعلی مصرف کننده ناچار است کامیون‌های بازه‌ی 10 تن را ناقص بارگیری کند. به همین دلایل می‌توان ورود بخش خصوصی به تولید کامیونتی 3.8 تنی را هوشمندانه و متناسب با نیاز بازار دانست. مدیران بهمن دیزل با ورود به این قسمت از بازار، قدرت‌نمایی خوبی خواهند داشت و تا سالیان سال یکه تاز این حوزه خواهند بود.
دلایل زیادی برای استقبال بازار این محصول وجود دارد که مهمترین آن فرسودگی در این رده باربری است. محصولاتی که به عنوان وانت شناخته می‌شوند، اغلب از نظر شاخص‌های فناورانه عقب افتاده‌ هستند و ایمنی بسیار پایینی نسبت به سلامت راننده و حفظ بار دارند. لذا تولید محصولی در این رده با ایمنی بالا و تکنولوژی روز، می‌تواند تحول خوبی در حوزه تجاری ایران باشد.
کشورهای توسعه یافته نیز با تمرکز بر تولید کامیونت‌های 3.5 تا 4 تن تلاش کردند حمل و نقل بارهای کم حجم و سبک را مقرون به صرفه کنند. به واقع در کشورهای پیشرفته، خودروهای پرمصرفی مانند وانت‌های کنونی کشور ما اجازه تردد ندارند و برای شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری تردد این خودروها غیراقتصادی است.
شرکت بهمن دیزل با تمرکز بر خلا بازار حمل و نقل ایران نقش قابل توجهی در حفظ منابع سوختی، بهینه کردن اقتصاد حمل و نقل باری شرکت‌های تولید و رانندگان و همین‌طور حفاظت از محیط زیست برداشته است؛ محاسبات دقیق کارشناسان گواهی می‌دهد که خلاهای موجود در باربری ایران و همینطور عقب افتادگی فناورانه خسارات زیادی به اقتصاد، سلامت و محیط‌زیست وارد می‌کند و ورود بخش خصوصی برای جبران این خلاها می‌تواند در کاهش این زیان‌ موثر باشد.
در خصوص کامیونت 3.8 تن و با توجه به اهتمام بهمن دیزل در به به‌کارگیری فناوری‌های روز می‌توان انتظار داشت این خودروی تجاری نیز از فناوری هشدار دهنده‌ حرکت بین خطوط LDWS و ESC و هشدار برخورد از جلو FCWS و ترمز اضطراری هوشمند AEBS و... بهره ببرند.
همچنین اگر اطلاعات این پروژه دقیق باشد، رانندگان و خریداران این کامیون 3.8 تنی می‌توانند امیدوار باشند این محصول نیز همچون F210 از تهویه و امکانات رفاهی مولتی مدیا برای راننده بهره‌ ببرد.
طبق شنیده‌ها، بهمن دیزل تا نیمه اول سال 1403 محصول 3.8 تنی خود را معرفی خواهد کرد و این محصول عضو دیگری از خانواده فورس خواهد بود. این شرکت سال قبل کامیون 12 تن با نام F210 را تولید کرد که از نظر فناوری، ایمنی و امکانات رفاهی تحولی در این رده باری بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900098

دیگر خبرها

  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد