Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:43:12 GMT

۴۳ عنوان برنامه شاخص دهه فجر در میامی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۶۲۳۰۱

۴۳ عنوان برنامه شاخص دهه فجر در میامی اجرا می‌شود

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: ۴۳ برنامه شاخص به همراه ۱۲۰ عنوان برنامه و ۵۷۰ فعالیت فرهنگی، هنری و ورزشی در ۴۹ روستای این شهرستان به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه محله های مسجد محور نقش بیشتری در برگزاری آیین ها دارند، ابراز داشت: برقراری ارتباط مستقیم بین امام جماعت و پایگاه ها در اجرای برنامه های دهه فجر اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه میامی ادامه داد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی به منظور تبیین دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

اسماعیلی با بیان اینکه برگزاری جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال در محله های پرجمعیت شهرستان به عنوان برنامه شاخص مطرح است، اظهار داشت: رژه خودرویی تمامی دستگاه های اجرایی، عطرافشانی گلزار شهدا، جشن ۲۲بهمن، اجرای همایش رهبران غیرت دینی، برگزاری ۲۵ نشست بصیرتی، دوره توانمندسازی پایگاه ها در راستای محله مسجد محور، یادواره شهدا، دیدار با خانواده های شهدا، محفل انس با قرآن کریم در مدارس و اجرای مسابقات ورزشی از برنامه های شاخص این دهه محسوب می‌شود.

وی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیینی اشاره کرد و گفت: استفاده از افراد توانمند در پایگاه های مقاومت و اقشار بسیج در دو محور باز نشر و انعکاس دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب اسلامی ضرورت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه افتتاح استخر میامی سال ها به تعویق افتاده است، تصریح کرد: مراحل عمرانی و اقتصادی این طرح به اتمام رسیده است اما به دلیل مشکلات فنی و مهندسی گاز امکان افتتاح وجود ندارد.

سال گذشته در دهه فجر ۳۰ عنوان برنامه شاخص فرهنگی، رزمی و اجتماعی دهه فجر در پایگاه‌ها و رده‌های مقاومت این شهرستان اجرا شد.
ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن اسلامی آغاز می‌شود.

شهرستان میامی با ۲بخش مرکزی و کالپوش با جمعیتی حدود ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

برچسب‌ها 22 بهمن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میامی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: 22 بهمن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میامی 22 بهمن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میامی دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان برنامه برنامه شاخص پایگاه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد