Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش خبرگزاری مهر، حمید بیرانوند دبیر شورای صنفی دانشگاه خوارزمی از برگزاری جلسه‌ای با حضور دکتر زنگانه، معاون دانشجویی، دکتر عبداللهی، رئیس دفتر حوزه ریاست و ستاری، مدیر امور دانشجویی دانشگاه خوارزمی در تاریخ ۹ بهمن ۱۴۰۰ خبر داد.

وی با اشاره به نتایج این جلسه در رابطه با موضوع خوابگاه‌ها گفت: دکتر زنگانه معاون دانشجویی دانشگاه اعلام کرد، با توجه به اطلاعیه‌های ستاد ملی کرونا در مورد عدم ثبات و افزایش موارد اومیکرون، منتظر دستورات جدید این ستاد هستیم، همچنین ستاد کرونا تشکیل جلسه داده و به دستگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه‌ها مصوبات خود را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس آن مصوبات تصمیم گیری در خصوص حضوری شدن یا مجازی بودن دانشجویان اعلام‌می شود.

در صورت حضوری بودن دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که شرایط لازم (تاییدیه آموزش و گروه) را داشته باشند، خوابگاه در دوران حضوری بودن آنها تعلق خواهد گرفت.

در رابطه با مقطع کارشناسی تا زمان مجازی بودن خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.

کد خبر 5412547 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی خوابگاه دانشجویی دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش حضوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان کنکور 1401 حکم انتصاب دانشگاه آزاد اسلامی دستیاران پزشکی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت آیین اعتکاف سازمان سنجش ثبت نام دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۶۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی